České fanstránce Gothicz se podařilo
získat odpovědi komunitního manažera Spellboundu, Dietricha Limpera, na zaslané otázky o nástupci RPG série Gothic 4: Arcania. Někdy jen zopakoval informace, které se již objevily v dřívějším preview, jindy naopak přímo protiřečil tomu, co o hře psala americká herní média. Na otázku, zda bezejmenný hrdina za deset let od posledního dílu příliš nezestárnul, řekl, že nikoliv a že věk se sice jemně podepíše na jeho vzhledu, ale stále hrdinu bez potíží rozeznáme (což si protiřečí s informací o tom, že z bývalého hrdiny má být hlavní záporňák).
Mezi dalšími odpověďmi padlo potvrzení, že stromy na dosud vypuštěných screenshotech vznikly za pomoci technologie SpeedTree, a že ve hře nebudou opět chybět filmové sekvence. Ve hře má dále vystupovat víc dívek/žen, s nimiž si budete moci vytvořit lepší vztahy, a stejně tak nebudou chybět dungeony a podzemní prostory obecně.
Zajímavé je rozhodně i poukázání na to, že vývojáři sami hru dosud oznámili pouze na PC. Ostatní platformy jsou prý jen výmysly některých herních magazínů. Nebral bych to ale jako nijak zásadní, zvlášť vzhledem k tomu, že v tiskovce JoWoodu i veškerých preview se o Xbox360 a PS3 verzích otevřeně hovořilo, ať již přímo či pod zobecněnou rouškou "next-gen konzolí". Kompletní rozhovor si přečtěte zde.
Gothic 4 Arcania vyjde nejdříve koncem příštího roku - více v preview a předešlém zpravodajství.
4. 6. 2008 17:17 | Preview | autor: Redakce Games.cz |
Konzolové verze hry prý jsou jen výmyslem herních médií, prioritou je pořád PC.
zdroj: GothiCZ.net