Díky "živé" složce nabídne Hitman obtížné i nevážné speciální mise

PlayStation 4 PC Xbox One

19. 2. 2016 14:16 - Preview autor: Adam Homola Komentáře: 0

Že se k nám nový Hitman dostane po kouskách už víme. Že bude živoucí a dynamickou hrou víme také, jen jsme dodnes nevěděli co si pod tím přesně představit. Vývojáři z IO Interactive naštěstí sepsali zevrubné vysvětlení co přesně ona živá složka do hry přinese a jak se bude chovat. Ve své podstatě půjde o online prvek, jen bez jiných hráčů - tedy časté aktualizování hry samotnými vývojáři.

Elusive Targets

První velkou součástí "živého" Hitmana je mód Elusive Targets. Jde o kontrakty dostupné po omezenou dobu, bez možnosti ukládání a bez možnosti restartu mise. Váš cíl je vždy unikátní postavou se speciálním úvodním videem, fotografií a důvodem, proč se nachází zrovna tady a teď. Takový cíl je ve hře jen chvíli a na jeho zabití máte jedinou šanci.

Pokud cíl uteče, je konec. Pokud omylem sejmete někoho jiného, je konec. Game over nastane i v případě, že všechno uděláte správně a pak se vám podaří zemřít při útěku z místa činu. Nezapomeňte, v Elusive Targets nemáte možnost ukládat a loadovat, jde o jednorázový kšeft který nesmíte zbabrat. A abyste to neměli tak jednoduché, v režimu Instinct se vám cíl na mapě neukáže.

Identifikovat ho musíte pomocí onoho úvodního videa a fotky. Pak přichází fáze hledání vhodného způsobu zabití, učení se jeho pohybu a činnostem a příprava plánu B. Protože pokud třeba minete a v okolí zavládne panika, musíte mít připravený záložní plán. Restartovat misi nemůžete. Elusive Target končí ve chvíli, kdy postava zmizí ze světa jakýmkoliv způsobem - vašima rukama, útěkem, nebo prostě jen vyprší čas a přijde další cíl.

Za těžkou misi náleží hezká odměna a tou budou v případě Elusive Target ty nejlepší obleky z předchozích her série.

Escalation Mode

Druhou důležitou složkou je mód Escalation. Ten je tak trochu protipólem Elusive Targets - můžete v něm restartovat i ukládat a není o realismu, jako spíše o pohrávání si s mechanikami. Každá mise je tu rozdělená na pět kol a každé na vás kupí víc požadavků a podmínek.

Jako příklad uvedli vývojáři první kolo, kdy musíte zabít svůj cíl pomocí šavle. V druhém kolem ho musíte zabít pomocí šavle v převlečení za číšníka a musíte ještě odstranit všechny bezpečnostní kamery do dvou minut. V dalších kolech mohou vývojáři měnit pozice kamer a přidávat k nim další bezpečnostní prvky (lasery s minami apod.).

Jednotlivé mise můžete hrát pořád dokola a neustále se v nich zlepšovat, přičemž ti nejlepší z vás se dostanou do online žebříčků, jak popsali vývojáři na stránce hry na Steamu.

Contracts Mode & Live Challenges

Živou složku Hitmana pak uzavírají kontrakty a výzvy. Kontrakty si možná pamatujete z Absolution - jde o označení cílů, vybrání specifického způsobu zabití a následně soutěžíte s ostatními hráči kdo nastavené podmínky splní nejlépe. Na rozdíl od předchozích dvou složek nepůjde o obsah vytvářený přímo tvůrci. Ti jen vyberou ty nejlepší kontrakty a je na vás, abyste je splnili lépe, než třeba jejich tvůrce.

Druhou menší složkou jsou Live Challenges, kde půjde opět o hráči vytvořený obsah. Má jít o zpracování těch nejkomplikovanějších, nejvtipnějších, nejtěžších, nebo prostě jinak zajímavých kreativních postupů. Jako příklad vývojáři uvedli Hammer Time, kdy musíte všechny omráčit pomocí kladiva. To prý viděli v jednom streamu na YouTube a líbilo se jim to tak, že z toho udělají první Live Challenge.

Hitman 6 (pracovní název)

Tím to ale nekončí a prý se pracuje na dalších nápadech jak hru držet neustále živou a svěží. Všechno výše zmíněné tak nemusí být definitivní a neznamená to, že by se ve hře nemohl objevit další režim.

PC beta

Na závěr stojí ještě za připomenutí start betaverze na PC. Ta začne dnes, v pátek 19. února v 17:00 našeho času a skončí v pondělí, 22. února v 17:00 našeho času. Beta bude obsahovat The Prologue a zavede hráče dvacet let před události mise Paris Showstopper, kterou si budete moct zahrát v plné verzi hry.

Prolog bude součástí první epizody Hitmana, která vyjde 11. března na PC, PlayStationu 4 a Xboxu One. Jediný garantovaný přístup do bety Hitmana je předobjednávka digitální verze hry na Steamu, protože o otevřenou betu se v tomto případě bohužel nejedná. O dalších detailech bety, který na konzolích proběhla nedávno, jsme psali tady. Hardwarové nároky PC verze pak najdete tady.

Tagy: akční 3rd person episodický third person

Zdroje: tisková zpráva, Steampowered

Poslední komentáře

celkem 0

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.

Hledáme nového člena týmu, pokud umíš programovat, pojď mezi nás. Více informací.