Zkušenosti všech tří osobností se dle prvních informací z GameInformeru na Dishonored výrazně podepisují. Obálkové artworky s futuristickými potvorami na dlouhých nohách jasně odkazují na Half-Life 2 a tím pádem i autorský štětec V. Antonova. Koncept hry, založený na volnosti v řešení jednotlivých situací a svět, který si hráč formuje herním stylem, zase prozrazují přítomnost Harvey Smithe a Rafa Colantonia. Dishonored jde svým záměrem proti populárnímu proudu koridorových her z pohledu první osoby, a pokud popisek na GI nelže, připomíná v mnohém právě první (a snad i třetí) Deus Ex.
Hráč může volit cestu absolutní tichosti a plnit úkoly bez jediné mrtvoly na kontě. Stejně tak se může vydat cestou chytrých pastí nebo se vrhnout do víru brutální akce a zanechat za sebou pořádnou spoušť a plno mrtvol. Poznámky o morálních rozhodnutích raději přejdeme s rezervovaným pohledem, protože to je téma, kterému hry ještě pořád moc nerozumí. Nemá však cenu skrývat, že už ze základního popisu a hlavně na konto zúčastněných osob se z Dishonored stává projekt, který budeme napjatě sledovat. Další informace o hře jsou přislíbeny na začátek příštího týdne. sami už se nemůžeme dočkat podrobností o podporovaných platformách, termínu vydání, herním světě a tak podobně Hra je ohlášena pro PC, PS3 a X360, vyjít by měla na podzim příštího roku.