Project IM je totiž projektem, jehož velmi časné ohlášení slouží primárně jen k tomu, aby se mu vůbec podařilo nalézt nějakého investora a vydavatele. Pravděpodobnost, že se tak stane, se zhruba rovná šanci na výhru ve Sportce. Tudíž věnovat takové hře větší pozornost / článek by bylo hloupostí, resp. pouze mrháním vašeho i našeho času a místa v databázi - jako u stovek srovnatelných "podnikatelských záměrů" v minulosti, které velice rychle přestaly jevit známky života a po pár letech si vykoledovaly nálepku "zrušeno".
![Obrázek](https://im.tiscali.cz/games/2005/12/01/245796-interstellar-marines-214x120.jpg?1587596281.0)
![Obrázek](https://im.tiscali.cz/games/2005/12/01/245799-interstellar-marines-214x120.jpg?1587596281.0)
![Obrázek](https://im.tiscali.cz/games/2005/12/01/245798-interstellar-marines-214x120.jpg?1587596281.0)
Vezmeme to tedy bleskově a berte vše s velkou rezervou. Project IM by dle oficiálního popisku měla být "AAA first-person akce s adventurními a RPG prvky, soustředící se na realističnost, kooperativní multiplayer a nepředvídatelný příběh z blízké budoucnosti, kde se hráč stane příslušníkem speciálních jednotek, které jsou vybaveny nejmodernější výzbrojí a takticky řeší dechberoucí scénáře." Hra by chtěla přijít na PC, PS3 a Xbox 360, přičemž cílem tvůrců (nikoli však realitou) je snaha o licencování Unreal enginu 3. Pětici koncepčních obrázků ala Republic Commando a nicneříkající teaser video kutila pouze čtyřčlenná partička z dánských Zero Point Software od května dodnes, což asi nevyžaduje komentář. Přejeme jim každopádně hodně štěstí, neboť ho budou setsakramensky potřebovat.