Dvojka prý bude ještě akčnější a má obsahovat celkem šest hratelných postav, které se mohou zdokonalovat ve třech oblastech namísto dřívějších dvou schopností. Z jedničky však poznáte jen serafímku (Seraphim), zbytek budou tvořit nové tváře, jako třeba obr Zenturio připomínající svého kolegu z Titan Questu.
Po stránce hratelnosti zůstane vše při starém, čili i v Sacred 2 prožijete spoustu rubaček a dobrodružství při pohybu po rozlehlé mapě herního světa. S vyprávěním příběhu a designem misí pomáhá Ascaronu zakladatel Legend Entertainment (Unreal 2) Bob Bates, nicméně v tuto chvíli se hra nachází teprve v pre-alpha fázi vývoje a její vydání se odhaduje až na příští rok. Jinak stále platí záměr podporovat fyzikální procesor PhysX a zakomponovat sem i rag-doll animace počítané softwarovou cestou.
zdroj: PCGames, diskusní fóra