Do vesmíru se Starshatter: The Gathering Storm
zdroj: tisková zpráva

Do vesmíru se Starshatter: The Gathering Storm

20. 9. 2006 14:14 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Jsou to sotva dva týdny, co jste se od nás prvně dozvěděli o tom, že se chystá remake oblíbeného sci-fi vesmírného simulátoru Starshatter a už jsme tu s dalšími informacemi a screenshoty, které jsme získali z rozhovoru magazínu Firingsquad.

Stále bohužel není znám přesný termín vypuštění této hry, ale jisté je, že dlouho se na ni čekat nebude. Její vývoj je totiž už téměř u konce. Stejně tak není zřejmé ani to, zda se můžeme těšit na hratelnou ukázku, protože o něčem takové rozhoduje vydavatelská společnost, v tomto případě Matrix Games a výše zmíněné interview proběhlo se spoluzakladatelem vývojářského týmu Destroyers Studios.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Ale co vlastně vedlo tvůrce k vytvoření remaku namísto plnohodnotného pokračování? Byly to hlasy komunity hráčů, kteří se dožadovali stále něčeho navíc při zachování stávajících principů. Chtěli lepší grafiku, předělové filmečky, dabing při radiové komunikaci, orchestrální muziku a mnoho dalšího, a tak to budou mít. Starshatter: The Gathering Storm, jak se nová hra jmenuje, jim to všechno nabídne a k tomu i něco navíc. Jak už asi víte, zejména po grafické stránce zaznamenala hra značné zemětřesení. V podstatě všechno prý bylo od základu přebudováno. Lodě, vesmírné stanice, planety, budovy, základny, horizonty, prostě vše bylo přemodelováno a přetexturováno do většího počtu polygonů a vyššího rozlišení. Kompletně byly přepracovány také tréninkové mise, jež by měly být nyní mnohem snáze pochopitelné.

Co se týče vesmírných lodí, je samozřejmé, že Starshatter: The Gathering Storm pro vás má přichystáno i několik novinek. Každá z hlavních frakcí dostane do vínku několik nových korábů a stíhačů. Kromě toho se všechny terellianské stíhače budou moci pochlubit 3D kokpitem. Všechny lodě budou i lépe vyzbrojeny a vybaveny manévrovacími raketami. Vesmírné bitky mají být nyní mnohem intenzivnější. Poštelovaná byla s ohledem na tuto skutečnost rovněž AI. Počítačem řízení piloti budou schopnější více riskovat a budou se snažit lépe zaměřovat. Pokud jde o multiplayer, zde na hráče žádné viditelné změny nečekají, byť k nějakým úpravám došlo, hlavně v souvislosti se servery. Na své si jinak přijdou také moddeři, kterým bude v rámci jimi navržených misí umožněno vytvářet například i vlastní předělové filmečky. Tvůrci navíc mají v plánu vypustit aktualizovanou verzi svých programů, s nimiž se budou moci nadšenci přímo vyřádit při výrobě addonů.
zdroj: Firingsquad

korgull

Nejnovější články