Firma prý do prodeje vyslala 2.6 milionů kusů hry, přičemž 2.4 milionů kusů z toho vrhla do distribuce při zahájení prodeje hry (18. března) a během dalšího měsíce a půl vyslala na trh dalších 200 tisíc kusů. Neznamená to sice, že se hry 2.6 milionů kusů prodalo, ale Farrell prohlásil Homefront značku za strategickou a zdůraznil, že na základě prodejů už se zaplatil vývoj hry a nyní už na ní firma vydělává. Plán je, prodat Homefrontu ve výsledku přes 3 miliony kusů. V porovnání s prodejními čísly Battlefield: Bad Company 2 (7 milionů kusů) nebo nedej bože Call of Duty: Black Ops (13.7 milionů kusů) však Homefront, navzdory velmi agresivní mediální kampani, stojí opodál a zatím jenom přihlíží. A ani kritika nebyla ke hře moc hodná. Pro průměrné hodnocení 70% na Metacritic má však Farrell jasný důvod – může za to krátká singleplayerová kampaň.
To je férové vysvětlení, příběhová část Homefrontu opravdu byla krátká. Tuhle hypotézu však mírně kalí fakt, že ani Battlefield, ani Black Ops a vlastně ani žádná jiná AAA střílečka nenabízí výrazně delší singleplayer část – ta se v posledních několika letech dostala na minimální hranici několika málo hodin u všech stříleček a her obecně. Že problém s hodnocením asi nebude vězet jen v singleplayeru navíc potvrzuje i THQ, když ústy Farrella přislíbila nový multiplayerový obsah v podobě několika DLC balíčků, který firma zpropaguje prostřednictvím nového multiplayer dema. Žádné přesné termíny, ani jiné konkrétní informace o chystaném novém obsahu nebyly zveřejněny krom toho, že se objeví do půl roku. V té době už však bude na trhu další Battlefield i Call of Duty, zatímco THQ o dalším Homefrontu zarytě mlčí. A jestli se s touto značkou chce firma opravdu prosadit a postavit se jako konkurence Call of Duty, tak by mlčet neměla.
Jestli je Homefront pro THQ opravdu tak důležitá strategická značka, se ukáže do roka či do dvou. V mezičase ale hlavní byznys THQ plyne z jiných značek a sérií: do distribuce byly vyslány 4 miliony kusů SmackDown vs. Raw 2011, 3 miliony kusů UFC Undisputed 2010 a 1.7 milionů Wii tabletů uDraw, se kterým bude THQ expandovat na platformy PS3 a X360. V průběhu následujícího fiskálního roku (končí 31. března 2012) hodlá THQ vydat onlineovku Warhammer 40,000: Dark Millennium, střílejdu Metro: Last Light, akční adventure Darksiders 2, Saints Row 3 a celou řadu casual titulů pro všechny platformy včetně 3DS.