Vůbec se nedivím, že se tvůrcům podařilo na další vývoj Buck vybrat požadovanou částku. Historka o tom, že hra vlastně vznikla kvůli skutečnému hafanovi, obměkčí spoustu lidí. Buck navíc vypadá na první pohled dobře. Traileru na začátku Kickstarter videa nechybí sice klišovitá, ale dobře podaná noirová atmosféra – hlavně díky solidnímu dabingu.
Když se navíc podíváte na zbytek videa a poslechnete si vyprávění hlavního designéra, máte pocit, že ví, co dělá. Respektive, že ví, co s vybranou částkou hodlá udělat – dokončit hru, na které s kolegy pracuje už tři roky.
Ze všech na začátku zmíněných her připomíná Buck nejvíce svou grafickou stylizací právě Shank. Svou koncepcí ale hra připomíná hlavně Metroid a Castlevanii, jen s větším množstvím dialogů. V roli motorkářského mechanika Bucka (když tedy přijmete, že jde o psa) cestujete tam a zpátky různými lokacemi postapo světa, kecáte s přátelskými psy, likvidujete ty nepřátelské, nakupujete a sbíráte vylepšení pro své zbraně i něco na vyléčení a k jídlu, popřípadě bojujete s nepřáteli tváří v tvář.
Hezky to celé vypadá, příběh za vznikem hry je sympatický, soudě dle dema se Buck i docela dobře hraje. Jestli se dobrý základ podaří díky úspěšné Kickstarter kampani přetavit i do plnohodnotné hry, samozřejmě netuším. Když už se ale tvůrci s projektem plácají ve volném čase 3 roky, je velká šance, že se na finální fázi nevykašlou. Zatím si jako termín vydání stanovili červenec 2017, a pokud se vám jejich plány líbí, máte ještě pár dní na to, abyste je na KS podpořili.