Buck nabídne noirové postapo dobrodružství se psem v hlavní roli
zdroj: tisková zpráva

Buck nabídne noirové postapo dobrodružství se psem v hlavní roli

20. 7. 2016 11:38 | Preview | autor: Petr Poláček |

Metroid, Castlevania, Dust nebo Shank – všechny tyto hry zmiňují tvůrci ze studia Wave Interactive jako zdroj inspirace při vývoji akční adventury Buck s drsným psem v hlavní roli, kterého čeká spousta soubojů, prozkoumávání 2D lokací a interakce s obyvateli postapo světa, co by měla vést k nalezení ztracené dívky. Jakkoli zní charakteristika hry genericky, na uživatele Kickstarteru platila, protože se na další vývoj Buck podařilo vybrat požadovaných 30 tisíc dolarů. Možná za to ale může zajímavá grafická stylizace a demo hry, které je dostupné na Steamu.

Vůbec se nedivím, že se tvůrcům podařilo na další vývoj Buck vybrat požadovanou částku. Historka o tom, že hra vlastně vznikla kvůli skutečnému hafanovi, obměkčí spoustu lidí. Buck navíc vypadá na první pohled dobře. Traileru na začátku Kickstarter videa nechybí sice klišovitá, ale dobře podaná noirová atmosféra – hlavně díky solidnímu dabingu.

Když se navíc podíváte na zbytek videa a poslechnete si vyprávění hlavního designéra, máte pocit, že ví, co dělá. Respektive, že ví, co s vybranou částkou hodlá udělat – dokončit hru, na které s kolegy pracuje už tři roky.

Ze všech na začátku zmíněných her připomíná Buck nejvíce svou grafickou stylizací právě Shank. Svou koncepcí ale hra připomíná hlavně Metroid a Castlevanii, jen s větším množstvím dialogů. V roli motorkářského mechanika Bucka (když tedy přijmete, že jde o psa) cestujete tam a zpátky různými lokacemi postapo světa, kecáte s přátelskými psy, likvidujete ty nepřátelské, nakupujete a sbíráte vylepšení pro své zbraně i něco na vyléčení a k jídlu, popřípadě bojujete s nepřáteli tváří v tvář.

Hezky to celé vypadá, příběh za vznikem hry je sympatický, soudě dle dema se Buck i docela dobře hraje. Jestli se dobrý základ podaří díky úspěšné Kickstarter kampani přetavit i do plnohodnotné hry, samozřejmě netuším. Když už se ale tvůrci s projektem plácají ve volném čase 3 roky, je velká šance, že se na finální fázi nevykašlou. Zatím si jako termín vydání stanovili červenec 2017, a pokud se vám jejich plány líbí, máte ještě pár dní na to, abyste je na KS podpořili.

Nejnovější články