Wild je online survival hra zasazená do divočiny v době před 10 000 lety. Vtip je v tom, že nejde o papírovou kopírku konceptu DayZ. Ve Wild budete moct hrát nejen za lidi, ale za jakékoliv živé stvoření, které se v herním světě objeví. Klidně si tak můžete nasadit helmu s rohy které jako by vypadla ze Skyrimu a pomocí luku a šípů zabíjet zvířata, ale stejně tak se můžete převtělit do libovolného zvířete a na ozbrojeného lovce zaútočit.
Michel Ancel na pódiu prozradil, že vývojářský tým se chtěl soustředit jen na jedinou platformu a vymáčknout z ní maximum. PlayStation 4 byla prý jasná volba a s žádnou jinou platformou bychom prozatím počítat neměli. Bůh ví kdy se dočkáme nového Beyond Good and Evil nebo nového velkého Raymana, ale možná nám to může být jedno. Ancel si očividně našel nové působiště a ambiciozní projekt, ve kterém se může konečně vyřádit.
Vlastně bych se ani nedivil, kdyby z Ubisoftu odešel hned jak bude mít příležitost. Datum vydání Wild neznáme, ale vzhledem k absenci jakýchokoliv pořádných detailů, nebo přímo hraní hry na pódiu se dá asi v klidu očekávat, že to letos rozhodně nebude. Wild navíc nevypadá jako maličká indie hra, ale jako pořádně velký projekt, který dá zřejmě ne moc velkému týmu zabrat. Držíme palce a těšíme se! Video vypadá prostě magicky!