Šéf vývoje nového Zaklínače se kasá, že to půjde bez crunche
zdroj: Foto: CD Projekt

Šéf vývoje nového Zaklínače se kasá, že to půjde bez crunche

23. 3. 2022 15:45 | Novinky | autor: Alžběta Trojanová |

Studio CD Projekt v pondělí oznámilo, že pracuje na nové hře ze světa Zaklínače. Moc jsme se toho nedozvěděli, tedy až na změnu enginu a fakt, že hra nebude exkluzivní pro jeden obchod. Trochu více drobečků ale vypadlo aspoň z twitterových diskuzí.

Například Jason Slama oznámil, že bude šéfem vývoje. Slama dříve pracoval jako šéf online segmentu (staral se v principu o free-to-play část vývoje), později měl dva roky na triku Gwent.

Na Twitteru si jeden z uživatelů nedokázal odpustit rýpavou poznámku, zda bude práce na novém Zaklínači stejný horor, jako tomu bylo v případě Cyberpunku. Slama vcelku sebevědomě odpověděl, že rozhodně ne pod ním!

Sliby chyby? Možná. Není to poprvé, co se CD Projekt kasal, že jeho zaměstnanci rozhodně nejsou vystaveni crunchové kultuře, tedy v herním průmyslu dobře známé nutnosti přesčasů. A to i přesto, že výpovědi zaměstnanců hovořily o opaku.

Je otázka, nakolik něco takového vlastně Slama dokáže ovlivnit. Přesčasy často vznikají ve vyšších sférách vedení, kvůli špatnému produkčnímu oddělení. A právě s nekvalitní a především nezkušenou produkcí se potýká celý polský herní trh.

Je ale možné, že v době po pandemii, kdy se lidé naučili pracovat na dálku, se podaří studiu nabrat i zkušené zaměstnance ze zahraničí, které by jinak Polsko příliš nelákalo. Kdo ví, jak to tedy nakonec CD Projekt vyřeší. Novým i starým vývojářům každopádně budeme držet palce.

Nejnovější články