Pokud od oznámení před sedmi lety napjatě očekáváte vydání The Elder Scrolls VI, nemá pro vás Bethesda momentálně žádné zprávy ohledně přibližujícího se vydání, zato ale nabízí unikátní příležitost podílet se na tvorbě nehratelné postavy pro pokračování jednoho z nejvíce vyhlížených fantasy RPG vůbec.
Zúčastnit se můžete charitativní aukce pod hlavičkou Make-A-Wish. „Výzva pro všechny hráče a fanoušky fantasy,“ píše se v popisku sbírky. „Tato příležitost, která se naskytne jednou za život, vám umožní zvěčnit se v jedné z nejočekávanějších her všech dob, The Elder Scrolls VI.“
„Série The Elder Scrolls, vyvíjená společností Bethesda Game Studios, je známá svými rozsáhlými otevřenými světy, hlubokým lore a pohlcujícím vyprávěním. S tímto exkluzivním zážitkem budete spolupracovat s vývojáři na vytvoření vlastní postavy, která se objeví ve hře a zanechá vaši stopu v legendární sérii.“
We're offering one lucky winner the chance to create an NPC for The Elder Scrolls VI to benefit Make-A-Wish Mid-Atlantic.
— Bethesda Game Studios (@BethesdaStudios) February 17, 2025
Winning bid will go directly to Make-A-Wish so they can keep granting wishes.
Visit their silent auction to bid: https://t.co/bg05XAtszg pic.twitter.com/z6EMmkpZ4V
Minimální příhoz činí 10 450 dolarů (v přepočtu víc než 250 tisíc korun). Dobrodinec s nejvyšším příspěvkem pak dostane možnost osobně navštívit studio, kde The Elder Scrolls VI vzniká, nechat si naskenovat obličej a tělo, jakož se i dále podílet na vzniku své postavy. Zatím samozřejmě nevíme, kde konkrétně se výsledné NPC objeví ani jakou bude hrát roli.
Vybraná částka poputuje přímo na účet nadace Make-A-Wish Mid-Atlantic, která ji dle vlastního uvážení využije ve vybraném regionu ke splnění přání lidí v nouzi, kteří o něj zažádali. Pro našince se s tím navíc pojí jistá komplikace, kdy odkaz na aukci z české IP adresy nejde otevřít bez použití VPN – ale pokud si chcete tenhle sen opravdu hodně splnit, jistě si cestu najdete.
Jak už jsem zmínila v úvodu, The Elder Scrolls VI je ve vývoji už přes šest let, kdy Bethesda upozorňovala, že je hra stále v plenkách preprodukční fáze. Nejprve totiž studio muselo dokončit Starfield. Todd Howard se od té doby nechal slyšet, že byla chyba hru oznámit tak brzy, protože čekání už je opravdu dlouhé. Hlavní designér Skyrimu Bruce Nesmith pak dodává, že se mnoho konkrétního o šestce nedozvíme, dokud do vydání nebude zbývat jen zhruba půlrok.