Předně redaktorce přibližuje příběhové zasazení, které je nám už dobře známé. Ve hře hrajete za takzvaného Freelancera, jehož úkolem je chránit lidstvo před všemi možnými hrozbami zvenčí. K tomu vám dopomůže speciální oblek Javelin disponující různými funkcemi.
Potom už ale došlo na důležitou informaci ohledně žánru hry: „Říkáme tomu science fantasy. Je to stejné jako v případě Star Wars nebo Marvel Universe, i zde můžete vidět spoustu úžasných věcí, u kterých však neřešíme, proč se vlastně dějí a jak,“ objasňuje Flynn, že se hra nebude snažit vše podpořit nějakou vědeckou teorií či konceptem jako v ryzím sci-fi jako byla série Mass Effect.
zdroj: Archiv
Dále promlouvá ke všem hráčům, kteří by v Anthem hledali právě nový Mass Effect. Anthem má být více o vlastní zábavě v exotickém světě, který vás okamžitě pohltí. Už z dřívějška víme, že příběh zde hraje spíš sekundární roli a důraz je kladen na kooperativní hraní. Pokud hledáte hardcore sci-fi se strhujícím příběhem, který máte pevně ve svých rukou, je pro vás lepší původní série Mass Effect.
V rozhovoru také padla otázka, jak se vůbec zrodil nápad na právě tuto hru a jakým způsobem se jim daří vytvářet tak komplexní, uvěřitelné světy. První myšlenka má kořeny trochu překvapivě v rodiných kruzích. Sám Flynn má dva syny a vždycky ho mrzelo, že s nimi nemůže hrát své hry. Takto jednoduše vzniklo kooperativní jádro hry.
A dost podobně je na tom vytváření vlastního obsahu. „Měli jsme tu lidi, kteří imigrovali do Kanady. Měli jsme tu lidi, kteří pocházeli z různých menšin. ... To jejich příběhy nás inspirují při vývoji her a dokonce se v nich i zhmotňují.“
Anthem tedy hraje na odlehčenější notu, kde příběh ustupuje zábavě s partou přátel. Více o hře se dočtete v Adamově preview. Anthem je naplánována na podzim příštího roku na PC, PlayStation 4 a Xbox One.