Genesis Alpha One je vesmírné dobrodružství, ve kterém stavíte, létáte, objevujete planety a klonujete vlastní posádku

PlayStation 4 PC Xbox One

- Oznámení autor: Václav Pecháček Komentáře: 0

Pozemské suroviny jsou kvůli přílišné chamtivosti korporací vyčerpány, civilní vlády se hroutí, společnost zachvátil hladomor a války, život na Zemi, jak ho známe, se chýlí ke konci, všude je chaos a smrt. Podobnou situaci jste v počítačových hrách už určitě zažili, takže na to konto vás Genesis Alpha One nemusí vzrušovat. Tohle chystané vesmírné dobrodružství ovšem poněkud vybočuje z normálu svou čirou ambiciózností. Jde o roguelike střílečku z pohledu první osoby, v níž zároveň stavíte svou létající základnu/ vesmírnou loď, kosíte mimozemšťany, snažíte se přežít, klonujete posádku, vyvíjíte nové živočišné druhy… a to všechno v krásném kabátku Unreal Engine 4.

Kdyby tenhle projekt měla pod palcem taková EA, nikdo by se nad tím nepozastavil. Ve skutečnosti však jde o prvotinu německého studia Radiation Blue, kde, pravda, pracují lidé se zkušenostmi třeba z Hitman: Blood Money, Spec Ops: The Line nebo série SpellForce. Tihle vývojáři před vás spolu s vydavatelem Team17 staví jasnou misi – odletět co nejdál od umírající Země a najít pro lidské DNA nový domov na jiné planetě. Jenže ač jste nechali excesy globálního kapitalismu za sebou, v mezihvězdné tmě na vás čeká jiné nebezpečí s mnohem více zuby, rohy a jedovatými trny, než průměrný bankéř.

A tak za jízdy stavíte svou loď, přidáváte místnosti, koridory i obranná zařízení a doufáte, že možná nakonec přece jen nebudou potřeba. Jenže budou. A vaše posádka, uvězněná v nepřátelském náhodně generovaném vesmíru, bude umírat. Tím pádem si musíte vypěstovat náhradníky, a kdo říká, že musí jít striktně vzato o lidi? Třeba si v tanku vypěstujete radši něco netradičnějšího, mocnějšího a schopnějšího holýma rukama roztrhnout mimozemského krabopavouka na dvě symetrické poloviny.

Do toho všeho vás čeká ještě sbírání surovin (vypadá to, že se přitom budete procházet přímo po povrchu planet), výběr vhodných světů pro implantování lidské DNA, ale taky příběh. Za celým projektem, z nějakého důvodu podpořeným čtyřmi přeživšími megakorporacemi, se totiž ukrývá jakési tajemství. A to si pište, že ho odhalíte, tedy pokud vás dřív nesežerou monstra. Kdy Genesis Alpha One vyjde, to zatím nikdo neví, ale prý by se měla časem octnout jak na PC, tak na konzolích.

Tagy: klonování mimozemšťané sandbox FPS roguelike vesmírná hra

Zdroje: tisková zpráva

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.

Hledáme nové členy týmu, pokud umíš programovat, pojď mezi nás. Více informací.