Eitr
Věková dostupnost

Eitr

Články

Dojmy z hraní diablovky Eitr aneb smrt číhá v pixelech

Teprve po deseti minutách mi došlo, že v temných koridorech pixel-artových dungeonů nezní hudba. Namísto ní uslyšíte skřípání oceli o štít, bolestné výkřiky, hekání a agresivní řvaní nepřátel. Komorní kvarteto hrůzy pro jednu hrdinku s mečem. Ne, prý to není chyba v prezentační verzi hry, přispěchal s vysvětlením Tobi Harper ze studia Eneme. V Eitr zní hudba jen během animací, při soubojích nebo prozkoumávání nikoliv. Mnohem lépe se tak ukotvuje atmosféra nebezpečí, které skutečně číhá za každým rohem. Klíčová slova: Dark Souls, Diablo.

Sony se na E3 vytáhla s další várkou nezávislých her od Devolveru

Už minulá E3 byla minimálně ze strany Sony věnována z velké části nezávislým a vůbec menším hrám a letošní tisková konference nebyla výjimkou. Tentokrát se na pódium dostal sestřih několika kousků Tím prvním je Ronin, který sice vypadá jako nějaká zběsile rychlá 2D sekačka, ale to bychom byli daleko od pravdy. V podstatě půjde o tahovou "strategii", kdy neovládáte jednotky, ale přemýšlíte jak na tahy zabít všechny nepřátele.

Nádherné akční RPG Eitr kombinuje obtížnost Dark Souls s hratelností Diabla

Neohrnujte nosem nad dalším pixel artem. Vážně. Možná je těch projektů tolik, že se v nich pořádně nevyznáte, ale jestli nějaká hra, tak Eitr za vaši pozornost stojí. Hra od dvoučlenného týmu z Anglie totiž slibuje něco, co by mohlo na trhu vyplnit díru zející prázdnotou. Mohlo by jít o příjemnou nezávislou alternativu k Dark Souls s příměsí Diabla a Golden Axe. Alespoň tak tvůrci svůj počin popisují a video v článku jim dává za pravdu.