Trackless se odehrává v děsivé budoucnosti, kdy lidstvo již odhalilo všechna světová tajemství. Všechna, až na jedno. Tajuplný monolit na kopci známý jako Objekt je posledním nevysvětlitelným úkazem na zemi. Odhalení jeho tajemství leží samozřejmě na vašich bedrech.
Už z úvodního obrázku je dobře patrná nevšední grafika, ve které je svět budoucnosti ztvárněn pomocí 2D ploch. Na unikátnosti přidává i mdlá paleta barev s výraznými černými konturami. Na celou tuhle podivnost nahlížíte z pohledu očí hlavního hrdiny, řešíte environmentální hádanky a rozmlouváte s postavami.
zdroj: Archiv
I když se to na první pohled nezdá, Aubrey se při tvorbě Trackless inspiroval u her jako Zork, Shadowgate a King’s Quest. Z těchto titulů tedy nepochází zvláštní grafická stránka, ale základní ovládání hry pomocí zadávání slov. Chcete otevřít dveře? Napište „open“. Chcete posunout žebřík? Napište „move“. Na tomto principu bude založena většina hádanek.
Podivným světem nebudete procházet úplně sami, protože, stejně jako dnešní mládež, nedáte mobil z ruky. S jeho pomocí budete odhalovat informace o okolí a za vydělané peníze z vyřešených hádanek můžete dokonce vylepšovat jeho funkce.
Celou absurdní budoucností vás bude doprovázet kvalitní soundtrack studia Makeup and Vanity Set, kteří se postarali o hudbu například ke hře Brigador. Trackless vychází již 12. září na PC, Mac a Linux (Steam).