Starhawk už i s oficiálním trailerem
zdroj: tisková zpráva

Starhawk už i s oficiálním trailerem

13. 5. 2011 15:45 | Preview | autor: levis |

Update (15:50): Skoro šest minut trvá první kompletní trailer k sci-fi akci Starhawk, jež před pár minutami vydalo Sony. Žánrově jde spíš o jakési komentované záběry z hraní na pomezí vývojářského deníčku, protože jednotlivé scénky doprovází autorský komentář. Opravdu se nelze zbavit dojmu, že Starhawk bude silně připomínat third-person výlety ze světa Red Faction, ale může to být jen první dojem:

zdroj: Archiv

Původní text: Přesně dle očekávání Sony ráno oficiálně představilo svoji sci-fi third person akci Starhawk. Podle prvních informací bude určená výhradně pro PlayStation 3, obsáhne singleplayerový mód a vyjde příští rok. Na hře vedle Lightbox Interactive pracuje také Sony Santa Monica a autoři původního Warhawku, dnes již rozpuštění Incognito. Starhawk se bude odehrávat ve Frontieru, okolí lidských kolonií na samém okraji galaxie, kde se lidstvo snaží těžit vzácnou látku jménem Rift. Ta je ale krajně nebezpečná, protože vám z ní může opadat všechno maso z těla, až se z vás po pár měsících stane kostlivec a dočista zešílíte. Právě to se přihodilo vašim nepřátelům Outcasts, kterým maso doslova visí na kostech a tu a tam jim úplně přeskočí v hlavě.

Hl. hrdina Emmett Graves byl také vystaven nebezpečí při důlních pracích a mutuje mu jedna část těla, na začátku hry ale na infekci dohlíží Gravesův parťák Cutter, který ji zřejmě může nějak zpomalovat nebo kontrolovat. Tito dva společně cestují po jednotlivých měsících v systému a snaží se ochránit Rift i cenné gejzíry před Outcasty, kteří by vše nejraději chtěli pro sebe. Samotný singleplayerový mód hry prý nebude lineárním příběhem od A až do Z, ale spíš jakýmsi souborem herních arén, kde se budou spawnovat jednotliví nepřátelé. V arénách si navíc budete moci rozprostřít své vlastní budovy, zdi, bunkry, případně odpalovací rampy, věže poskytující zbraně a další.

zdroj: Archiv

Právě tyto prvky posouvají Starhawk na pomezí real-time strategie. Jakmile nějakou lokaci vyčistíte od Outcastů, musíte se většinou obrnit předtím, než jim dorazí další posily. Nejdříve umístíte pasivní defenzivní budovy jako samostřílny, protiletadlovou obranu nebo věže se snipery - pak lze postavit třeba garáž, ve které se spawnuje vozítko a la Warthog, nebo odpalovací rampu, s níž lze nasednout do mecha jménem Hawk a vzlétnout do vzduchu.

Ve vzduchu se prý Hawkové snadno ovládají a souboje s nepřátelskými mechy podle prvních dojmů zpříjemňují bullet-timové výbuchy a na konci každé honičky také obrazovka s vašimi statistikami, nabytými zkušenostmi a případně získanými upgrady.

Co se multiplayeru týče, nejspíš se bude hrát nejméně v 8x8 lidech, nejvíce v šestnácti na šestnáct. Konkrétní číslo ještě autoři dolaďují, stejně jako zvažují kooperativní mód pro čtyři hráče.

Nejnovější články