"Je to zkrátka nejlepší díl Brothers In Arms, jaký jsme kdy udělali," říká prezident Gearbox Software Randy Pitchford o jejich chystaném nástupci realistické akce z 2. světové války Brothers In Arms: Hell's Highway v aktuálním rozhovoru pro australský Gameplayer. Co jsme se z něj dozvěděli?
- Nerealistické uzdravování pomocí lékárniček zde nahradí systém hrozících nebezpečí vč. míry risku/zranění, které můžete utržit (info o zraněních v minulém článku).
- V rámci Operation Market Garden budete ovládat také tanky a jiná vozidla.
- Díky přímému napojení vaší výsadkařské divize na velitelství dostanete přístup i k výzbroji, která není běžbou součástí výbavy výsadkářů.
- "Momenty bratrství" budou chvílemi úplných náhod, např. voják omylem při nabíjení upustí zbraň nebo zakopne a spadne.
- Základní typy chování vašich kolegů budou: Relaxed (odpočívají, při rozhovoru se k vám otočí tváří), Patrol (na cestě za dalším úkolem drží zbraně a rozhlíží se, ale zároveň mezi sebou tlachají) a Stealth (mluví nanejvýš šeptem, komunikují gesty).
- Vaše vojáky budete moci řadit i do podskupin/speciálních týmů (kulometná posádka, tým s bazookou aj).
- AI spolubojovníků má být natolik vyzrálá, že se o ní začal zajímat odborný vědecký časopis Scientific American.
- Zhruba 15% hry probíhající bez pomoci týmových kolegů bude vyžadovat kompletní změnu vašeho herního stylu.
zdroj: Gameplayer, GI, GP