Konečně hra za záporáka: v Antihero z vás udělá šéfa gangu ve viktoriánském městě

Windows

- Oznámení autor: Aleš Smutný Komentáře: 0

Vzpomínáte na to, jak jste v Assassin’s Creed Syndicate bojovali proti využívání dětí velkopodnikateli a gangstery na náročnou či špinavou práci? Právě to si vyzkoušíte v tahové strategii Antihero, která vás zavede do viktoriánského města, které je zralé, abyste mu ze své zaplivané základny vládli. K ruce budete mít zloděje, zabijáky, ale i sirotky, kteří se nebojí krást a infiltrovat cíle vašich lupičských výletů.

Nečekejte realistické zpracování. Herní plán je ryze schematický a stylizovaný, což znamená, že ve skutečnosti nebudete zabíjet, vydírat a vybírat výpalné. Jen to bude vypadat roztomile. Během hry musíte rozšiřovat své území, vydírat obchody, vraždit konkurenci a samozřejmě také unikat ruce zákona.

Na provádění akcí budete mít specializované postavy. Mistr zloděj se umí vykrádačky, vražedkyně, členka „Sesterstva“ (ano, tohle je pomrknutí na Syndicate) vás kohokoliv neslyšeně zbav, sabotéra si nepřítel nevšimne až do chvíle, kdy pod ním bouchne jeho viktoriánské sofa i se zbytkem domu atd. Nové postavy si budete odemykat vylepšováním základny, kam si můžete pořídit třeba i nové typy alkoholu.

Kromě příběhové kampaně pro jednoho hráče bude k dispozici i multiplayer, kdy se proti sobě postavíte s dalšími hráči, kteří šéfují vlastním gangům. Pak už bude boj o kontrolu nad městským podsvětím značce odlišný a měl by hodně evokovat deskové hry.

Jak to celé dopadne, se dozvíte 3. dubna, kdy hra vyjde na PC (viz Steam). V dohledné době by měla být k dispozici i ve verzích pro mobilní platformy s iOS a Androidem. 

Tagy: strategie zločin historická

Zdroje: GameWatcher

Některé naše odkazy mohou vést na prodejce her či hardwaru. Pokud si skrze takový odkaz něco koupíte, můžeme z prodeje obdržet malá procenta. Více informací zde.

Poslední komentáře

celkem 0

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Siwtch, 3DS, DS, PS Vita, Android a iOS. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i pravidelné testy a novinky z oblasti hardwaru, podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Kingdom Come: Deliverance, Red Dead Redemption, Call of Duty, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield, nebo FIFA.