Vesmírná střílečka House of the Dying Sun kráčí ve stopách TIE-Fighter a Descent: Freespace
zdroj: tisková zpráva

Vesmírná střílečka House of the Dying Sun kráčí ve stopách TIE-Fighter a Descent: Freespace

6. 6. 2016 20:03 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Více než dva roky jsme nepsali o ambiciózním projektu Enemy Starfighter, což měla být vesmírná střílečka s procedurálně generovaným obsahem a dramatickými bitvami od vývojáře Mika Tipula. Tento cíl zůstává, jen už se hra nejmenuje Enemy Starfighter, nýbrž House of the Dying Sun, a bitvy nejsou procedurálně generované. Jak se od zítřka můžete sami přesvědčit v early access verzi, která bude dostupná na Steamu, House of the Dying Sun se proměnila v do puntíku nadesignovanou vesmírnou střílečku s kampaní a podporou virtuální reality. A pořád vypadá hezky. Vlastně čím dál tím lépe.

Early access verze House of the Dying Sun nabídne kampaň se 14 pečlivě sestavenými vesmírnými přestřelkami a s řadou hlavních i bonusových úkolů, které lze absolvovat ve třech obtížnostech. V základu jde ale v každé misi o to, vletět s celou letkou do situace, vyřešit ji, a zase zmizet než se objeví nepřátelská mateřská loď. Za splnění hlavních i vedlejších úkolů dostanete prostředky k upgradu zbraní nebo modifikací, což následně umožní plnit obtížnější úkoly stylem, který vám vyhovuje.

Autor přirovnává bitvy či souboje k situacím ze známých titulů TIE-Fighter nebo Descent: Freespace a vysvětluje, že pro zajištění optimálního herního zážitku musel od procedurálně generovaných soubojů ustoupit. Všechno je ve hře ručně načasované a nastavené.

zdroj: Archiv

Klasická verze hry je podle něj stejně pohlcující, jako verze pro virtuální realitu, a optimální zážitek nabídne hra při ovládání s použití gamepadu (Xbox 360, DualShock 4), nebo myši a klávesnice. „Nekupujte HOTAS jenom kvůli této hře,“ dodává Mike Tipul.

Early access verze House of the Dying Sun vyjde na Steamu 7. června (zítra), měla by být údajně docela solidně odladěná, a v rámci updatů ji Tipul postupně rozšíří o nové zbraně a třeba i nápodobu Horde módu (postupně likvidujete vlny nepřátel). Cena finální verze se od early access lišit nebude, až vyjde někdy v průběhu letošního léta.

Smarty.cz

Nejnovější články