Early access verze House of the Dying Sun nabídne kampaň se 14 pečlivě sestavenými vesmírnými přestřelkami a s řadou hlavních i bonusových úkolů, které lze absolvovat ve třech obtížnostech. V základu jde ale v každé misi o to, vletět s celou letkou do situace, vyřešit ji, a zase zmizet než se objeví nepřátelská mateřská loď. Za splnění hlavních i vedlejších úkolů dostanete prostředky k upgradu zbraní nebo modifikací, což následně umožní plnit obtížnější úkoly stylem, který vám vyhovuje.
Autor přirovnává bitvy či souboje k situacím ze známých titulů TIE-Fighter nebo Descent: Freespace a vysvětluje, že pro zajištění optimálního herního zážitku musel od procedurálně generovaných soubojů ustoupit. Všechno je ve hře ručně načasované a nastavené.
zdroj: Archiv
Klasická verze hry je podle něj stejně pohlcující, jako verze pro virtuální realitu, a optimální zážitek nabídne hra při ovládání s použití gamepadu (Xbox 360, DualShock 4), nebo myši a klávesnice. „Nekupujte HOTAS jenom kvůli této hře,“ dodává Mike Tipul.
Early access verze House of the Dying Sun vyjde na Steamu 7. června (zítra), měla by být údajně docela solidně odladěná, a v rámci updatů ji Tipul postupně rozšíří o nové zbraně a třeba i nápodobu Horde módu (postupně likvidujete vlny nepřátel). Cena finální verze se od early access lišit nebude, až vyjde někdy v průběhu letošního léta.