Hostem podcastu byl hlavní designér hry Alexandre Breault, jehož přizvučený komentář můžete poslouchat zde. Vypíchneme několik jeho tvrzení. Již nějakou dobu bylo známé, že pomocnou schopnost Focus budou staří vlci moct deaktivovat. Celá úprava individuálního pohledu na Garretta jde však mnohem dále, než za ignorování jedné pomocné ručičky casual hráčům.
Jednak půjde o nastavitelnost dalších rozhraní, například pohledu na kořist, minimapu nebo indikátoru zdraví. Rovněž bude možné mezi sebou kombinovat různé typy obtížností – krom klasické Easy, Normal a Hard si hráč bude moct aktivovat třebas Iron Man možnost (kdy riskuje permanentní smrt), Chapter Save Only (zrušený autosave) nebo redukovanou rychlost a schopnosti. Modifikace je možné kombinovat, a tak klidně hrát Iron Mana na Easy obtížnost.
Celkový seznam obtížností i vypnutelných UI prvků je o fous delší, v plné verzi ho spolu s podcastem samotným můžete najít zde.