Obtížnost Thiefa si každý bude moct nastavit dle sebe
zdroj: tisková zpráva

Obtížnost Thiefa si každý bude moct nastavit dle sebe

5. 12. 2013 13:43 | Téma | autor: Ladislav Loukota |

Za necelé tři měsíce vyjde velmi očekávaná zlodějina Thief, snažící se vyhovět starým i novým hráčům, a to nejen herními prvky, ale i ovládáním. Tvrdí to alespoň nový podcast z dílny Eidosu Montreal. Široce nastavitelné navíc nebude jenom uživatelské rozhraní, ale i typy obtížností.

Hostem podcastu byl hlavní designér hry Alexandre Breault, jehož přizvučený komentář můžete poslouchat zde. Vypíchneme několik jeho tvrzení. Již nějakou dobu bylo známé, že pomocnou schopnost Focus budou staří vlci moct deaktivovat. Celá úprava individuálního pohledu na Garretta jde však mnohem dále, než za ignorování jedné pomocné ručičky casual hráčům.

Jednak půjde o nastavitelnost dalších rozhraní, například pohledu na kořist, minimapu nebo indikátoru zdraví. Rovněž bude možné mezi sebou kombinovat různé typy obtížností – krom klasické Easy, Normal a Hard si hráč bude moct aktivovat třebas Iron Man možnost (kdy riskuje permanentní smrt), Chapter Save Only (zrušený autosave) nebo redukovanou rychlost a schopnosti. Modifikace je možné kombinovat, a tak klidně hrát Iron Mana na Easy obtížnost.

Celkový seznam obtížností i vypnutelných UI prvků je o fous delší, v plné verzi ho spolu s podcastem samotným můžete najít zde.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Nejnovější články