The Cove je zbrusu nový region či dungeon, v němž najdete sedm nových monster, která velmi ochotně zlikvidují vaše milované psychotické veterány a i relativně příčetné nováčky. Kdyby na to nestačila monstra, své zbraně si chystají i dva noví bossové a to vše v novém vizuálním stylu a s novou hudbou. Počítejte ovšem s tím, že nová monstra budou asi ještě tužší, než jejich předchůdci a mají v rukávech (pokud rukávy mají) pár triků.
Většina z nich je rychlá a odolná vůči krvácení a naopak krvácení způsobuje. Zároveň ale budou mít k dispozici schopnosti, které předtím jiné potvory neměly. Kupříkladu léčení a strážení (guarding) naruší vaše už tak dostatečně narušené plány neméně narušených hrdinů. Pro vstup do The Cove nepotřebujete restartovat kampaň, ale prostě se oblast objeví v nabídce.
Kromě těchto novinek se hra dočkala řady větších či menších změn. Hrdinové, kteří ve městě zahálí, tedy nevěnují se potěše těla i ducha v opatství či hospodě, si navrátí malé množství příčetnosti, tedy sníží si hladinu stresu. Na žádost hráčů se nepoužitá výbava za zlomek ceny po odchodu z dungeonu prodá. Zvětší se počet hrdinů, který můžete mít. Přepracována (snížena) bude efektivita cetek (trinkets) na hromadné útoky, takže nebude při buffování AoE útoků logické volit je, před zdánlivě silnějšími útoky na jednoho nepřítele.
Trinkets se obecně dočkají velké systémové změny. Ty vzácnější by měly být efektem účinnější, ty levnější a méně zajímavé budou nyní efektem „zajímavější.“ Zároveň vzácnější kořist nebude na nižších levelech padat tak často. Překvapená monstra teď už neztratí celé kolo, ale pouze se přesune jejich tah na konec stávajícího. Naopak překvapení hrdinové nebudou moci v prvním kole utéct. Celý seznam změn si přečtěte v tomto příspěvku.
zdroj: Archiv