Pokojný spánek ale bude muset počkat, dokud Marianne nenajde pravou příčinu svých vizí v opuštěném hotelovém komplexu v polském Krakově. Samozřejmě v něm straší, potom co byl kvůli nevysvětleným tragickým událostem náhle uzavřen. Vzhledem k tomu, že je mladá žena médiem, k čemuž odkazuje název hry, je ve spojení jak s reálným světem, tak i s říší duchů. Zejména v duchovní sféře pak podle Bloober Teamu nebude nic tak, jak se na první pohled zdá.
„Každá z našich her má ústřední motiv, kolem kterého se točí celá tvůrčí i technologická vize. V The Medium se soustředíme na perspektivu a vnímání. Když změníte svůj úhel pohledu, zjistíte, že jsou věci složitější a detailnější, než jste si původně mysleli. Je to zatím naše nejambicióznější hra a nemůžeme se dočkat, až vám ukážeme, jak by podle nás měl vypadat psychologický horor,“ říká šéf studia Piotr Babieno.
Kromě toho, že se Marianne pyšní dvoubarevnýma očima coby symboliky jejího dvojího vidění, bude tíživou atmosféru dokreslovat také do určité míry schizofrenní soundtrack. Z poloviny se o něj postará skladatel Bloober Teamu Arkadiusz Reikowski, druhá půlka pochází z pera a notových osnov Akiry Jamaoky, který v minulosti skládal hudbu k proslulé hororové sérii Silent Hill. A neměl by to být zdaleka jediný odkaz k tomuto prokletému městečku, který v The Medium najdete.
Na rozdíl od většiny ostatních her z včerejšího Inside Xbox nevyjde strašidelný příběh z Polska v rámci programu Smart Delivery. Podle oficiálního webu se The Medium objeví jen na PC a na Xbox Series X. Vyjít by měl spolu s konzolí a další informace slibují tvůrci dodat zavčasu v blízkých měsících.