Konami stopla vývoj Metal Gear remaku s původním hlasem Solid Snakea
zdroj: tisková zpráva

Konami stopla vývoj Metal Gear remaku s původním hlasem Solid Snakea

18. 8. 2014 16:22 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Ve chvílích, kdy Hideo Kojima se svým aktuálním Metal Gear projektem oslňoval publikum na německém Gamescomu, zažíval tým amatérských vývojářů Outer Heaven momenty smutku. Konami totiž stáhla své původní povolení a efektivně tím ukončila vývoj fanouškovského remaku prvního Metal Gearu z roku 1987, jak upozorňuje Metal Gear Informer.

Konami odsouhlasila týmu Outer Heaven vývoj remaku Metal Gear na konci května tohoto roku s podmínkou, že půjde o nekomerční projekt. Konami však už tehdy Outer Heaven upozornila, že povolení k vývoji remaku není definitivní a ke změně přístupu může dojít v závislosti na zájmu veřejnosti či vývoji projektu. 

Podle producenta remaku se v Konami střetly názory pro a proti posvěcení remaku s tím, že nakonec převážil zamítavý postoj. Přesto tvůrci z Outer Heaven děkuje za podporu, kterou na konto Metal Gear remaku dostali nejenom z médií, ale též z Konami.

zdroj: Vlastní

Zajímavé na Metal Gear remaku od Outer Heaven není samotná lákává představa ikonické hry v novém kabátě, ale též zapojení profesionálních vývojářů i Davida Haytera, který měl Snakea v remaku dabovat a zároveň pomáhat se scénářem. K dispozici je ostatně i promo trailer z rozpracované verze remaku, který obsahuje několik hlášek od Haytera. 

Metal Gear si sice může kdokoli zahrát prostřednictvím emulátorů nebo ještě lépe v rámci Metal Gear HD kolekce či Metal Gear Solid 3: Subsistence, ale předělávka 3D by byla nesmírně zajímavá. Byla, ale nebude. Dokud se sám Kojima nerozhodne, že by si podobný projekt chtěl sám střihnout. S jeho současným vytížením je ale něco podobného dost nepravděpodobné.

Nejnovější články