Je vždycky sympatické podívat se na tradiční fantasy klišé obráceně (viz Of Orcs and Men). King's Bounty: Dark Side nabídne hned tři takové osudy – orčí, démonický a upíří. Tři hrdinové z těchto ras vám nabídnou své příběhy a možnost hrát za ty „zlé“ a zjistit tak, jak funguje lidská a elfí propaganda. Prvním hrdinou a tím, za kterého bych si zahrál nejraději, je orčí válečník Orc-Baghyr. Ten po prohrané bitvě u Tristremu společně se skupinkou elitních bojovníků utíká před elfími drancíři, kteří vypalují orčí vesnice, znesvěcují posvátná místa orků a pobíjí zelená, bezbranná orčata. Počítám, že někde v jeskyni stará orčice dí: "Děti! Malé, usmrkané děti! ... Jdi!"
Druhou postavou je démonka Neoleene, která se po smrti otce ocitnula v čele svého rodu a musí se svou skupinkou impů vytvořit armádu, která rozdrtí útočící hordy. Posledním do party padouchů, kteří nejsou padouchy je mladý upír Daert z klanu Morton, který právě dodělává pod systematickým útokem lovců upírů. Daert musí najít ve světě spojence a pokusit se zabránit vybití všech ohrožených ras, ne jen té své.
Je celkem logické, že se musí osudy všech tří hrdinů někde protnout. Stát by se tak mělo v hlubinách posvátné Černé jeskyně, kde po mnoha staletími ty hodné rasy uvěznily Prastaré zlo. Nyní se sem Daert, Neoleene a Orc-Baghyr vydávají, aby si společně odpřisáhli spojenectví a získali mocné artefakty. Pak shromáždí zbytky svých armád a vydají se do velké války proti lidem a elfům. Zní to hezky, člověk by hned šel odřezávat špičaté uši...
Co se týče samotné hratelnosti, King's Bounty: Dark Side nabídne nový systém společníků, kdy každý hrdina bude mít své unikátní. Samozřejmě zde najdete nové jetnoky, artefakty a schopnosti, více než stovku nových úkolů a patnáct nových lokací. King's Bounty: Dark Side vyjde někdy v létě tohoto roku.