Vývojáři Halo údajně opouštějí vlastní engine. V hledáčku mají Unreal
zdroj: Vlastní foto autora

Vývojáři Halo údajně opouštějí vlastní engine. V hledáčku mají Unreal

6. 10. 2022 8:00 | Novinky | autor: Pavel Makal |

Zanedlouho uplyne rok od vydání Halo Infinite, hry, která měla původně doprovázet launch nové generace Xboxu, ale po extrémně negativním přijetí hráčů se Microsoft rozhodl titul o celý rok odsunout. Ani pak ovšem hra nevyšla v kompletní podobě a některé prvky v ní chybí dodnes. Vývojáři z 343 Industries navíc nedávno oznámili, že slibovaná (a se značkou Halo naprosto neoddělitelně spjatá) gaučová kooperace při hraní kampaně se ruší.

Aktuální zprávy se ovšem netýkají obsahu, který do Halo Infinite přibyde nebo nepřibyde, nýbrž technologické budoucnosti značky. Objevily se totiž zprávy o tom, že by 343 Industries mohli opustit svůj vlastní engine Slipspace, přičemž volba náhrady (nepřekvapivě) padá na v současnosti nejpopulárnější Unreal.

S informací přišel Jeremy Penter z kanálů ACG, který na Twitteru tvrdí, že mu celá řada zdrojů z blízkosti vývoje tuto informaci představila jako hotovou věc. K důvěryhodnosti tohoto tvrzení přispívá fakt, že vývojový tým v nedávné minulosti opustil David Berger, jeden z hlavních tvůrců enginu Slipspace, který pohání Halo Infinite.

Ve studiu to zjevně vře, kritika ze strany hráčů na nedostatečnou kadenci přidávání nového obsahu je silná a kromě tvrdého jádra fanoušků nemá nyní nové Halo čím přilákat nové zájemce. Z vedoucí pozice navíc nyní po patnácti letech odchází i šéfka studia Bonnie Ross, údajně z osobních důvodů spjatých se zdravotním stavem člena rodiny.

Halo Infinite si můžete zahrát na PC a současné i minulé generaci Xboxu, hra je k dispozici ve službě Game Pass.

Nejnovější články