Do vydání Suicide Squad: Kill the Justice League zbývají necelé tři týdny a Rocksteady začíná s PR masírkou, kterou hodlá dokázat, že několik skoro ročních odkladů stálo za to. Jenže v 26minutové ukázce z hraní, kterou poskytli webu IGN, prostě pořád nevypadá přesvědčivě. Silný příběh střídají nezajímavé souboje a generické aktivity.
Je to v podstatě pokračování narativu, který se kolem hry točí od jejího oznámení: Kdo se prosil o generický live service looter shooter s kooperací? Abych ale nebyl škarohlíd, tak přecejen nějaká pozitiva jsou na hře jasně patrná.
Město například vypadá parádně a Rocksteady zjevně ždíme možnosti Unreal Enginu 4 na maximum. I souboje nablízko si zachovávají váhu a plynulost, kterou je londýnské studio známé ze své arkhamské trilogie. Je proto dost velká škoda, že oproti tomu střelba působí tuctově a nezajímavě. Předpokládám, že rozhodnutí mít ve hře palné zbraně byla nutnost, aby bylo možné obhájit live service model a na něj navázanou úroveň výbavy.
Dobře působí i příběh. Suicide Squad má být součástí Arkhamverse a i přes některé svobody ve zpracování světa Temného rytíře dokázali vždy zaujmout svou originální interpretací a stylizací, takže počítám, že podobně tomu bude i tady. I když jste na internetu už mohli vidět uniklé příběhové spoilery, které rozlítily nejednoho fanouška DC, na příběhovou stránku a spoustu pomrknutí na známé příběhy superhrdinů se vlastně těším asi nejvíc.
To se ale nedá říct o samotné herní náplni, která vypadá opět jako generických pár typů misí splácaných dohromady a opakujících se ad nauseam. Město, byť krásné na pohled, navíc vypadá žalostně mrtvě a prázdně. Zkrátka otevřené hřiště pro online kejkle s dalšími hráči a spontánní online eventy, což ale trochu ubírá na vážnosti celého příběhu, ve kterém Liga spravedlnosti hrozí zničením Metropolis, protože uvízla ve spárech Brainiaca.
Rocksteady také přiblížilo, jak má vypadat endgame. Tedy konec hry, ke kterému se určitě budete roky vracet, protože bude plný fantasticky zábavného obsahu, jak je u live service her zvykem, že ano? Závěr hry se bude točit kolem takzvaných Infamy Sets. Půjde v podstatě o sezóny, které budou reprezentovat ikonické postavy DC, přičemž prvním pánem na holení má být známý lamač zad Bane.
S postupem v Infamy setu se bude zároveň zvyšovat i obtížnost několika typů endgame misí, které by vás měly nutit postupně zlepšovat vybavení a stavět nové buildy schopností postav se synergiemi předmětů a abilit. Budete na čas kosit hordy nepřátel nebo na čas utíkat z Brainiacovy dimenze, hackovat po městě rozeseté terminály a další originální, nikde neviděné aktivity.
Hráčům a hráčkám, kteří budou ignorovat multiplayerovou složku, by k lepšímu zážitku měla pomoci funkce Social Squad, která nahradí skiny, zbraně a talenty těmi od jiného hráče. Rýpnout si ale musím do uživatelského rozhraní, které snad půjde přizpůsobit, protože přes množství nezajímavých informací, které na vás hra chrlí, na tu akční parádu na obrazovce pomalu není vůbec vidět.
Říká se, že naděje umírá poslední a do poslední vteřiny před vydáním budu doufat, že Suicide Squad: Kill the Justice League v jádru bude, i přes tu na sílu naroubovanou online složku, dobrá hra, ale s každým dalším zveřejněným videem a ukázkou z hraní se můj pilíř naděje povážlivě otřásá.