Marvel’s Avengers uvadá stejně jako Anthem
zdroj: Vlastní foto autora

Marvel’s Avengers uvadá stejně jako Anthem

9. 10. 2020 10:55 | Novinky | autor: Patrik Hajda |

Už je to víc než měsíc od vydání týmové akce Marvel's Avengers, která během vývoje slibovala obsahovou podporu po mnoho a mnoho následujících let. Jenže už je to víc než měsíc, co nás tvůrci naposledy o něčem informovali, a hráči ztrácí zájem o setrvání ve hře.

Sice se nedostaneme k datům z PlayStationu 4 a Xboxu One, ale na PC si sami snadno ověříte, kolik hráčů momentálně plní repetitivní mise ne moc zajímavého multiplayeru. SteamCharts v době psaní článku vykazují kousek pod 1000 souběžně hrajících hráčů a číslo neustále klesá.

Ve hře, kde se musí párovat čtyři různí hrdinové v jedné z několika desítek misí, to začíná dělat nepříjemné problémy v matchmakingu. Hráči čekají neúměrně dlouho, než se najde nějaký živý parťák, aby se následně smířili s tím, že zbylí hrdinové budou režírovaní umělou inteligencí. Takhle si to hráči ani tvůrci jistě nepředstavovali.

zdroj: Vlastní

Šéf studia Crystal Dynamics Scot Amos na tyto obavy zareagoval pro web Kotaku. Ve svém dlouhém vyjádření fanoušky ujišťuje, že jeho tým zpracovává feedback od hráčů a bere v potaz jejich návrhy i stížnosti.

„V následujících měsících očekávejte několik nových kousků obsahu včetně úplně nového typu War Zone misí zvaných Tachyon Rifts, nový Outpost sloužící jako startovací bod budoucích příběhových misí a klonovací laboratoř AIMu vyžadující opravdu sehranou čtveřici hrdinů na vysoké úrovni s novým top-endovým lootem za dokončení. V každém z těchto updatů dále opravíme a upravíme celkovou hratelnost a zážitek z ní,“ slibuje Amos.

Amos dále připomíná již oznámené nové hrdiny Clinta Bartona (Hawkeye) a Kate Bishop (rovněž Hawkeye), jejichž příběh přímo naváže na konec příběhové linky Marvel’s Avengers. Právě příběhová kampaň je zatím tou nejsilnější stránkou hry, viz recenzi.

„Budeme pokračovat v přidávání nového obsahu do hry v následujících měsících, zaměříme se na problémy, celkovou vyváženost hry včetně kadence lootu a upravíme zážitek z každodenního hraní od přístupnosti komunikačních nástrojů v koopu po vyvážení ekonomiky hry,“ tvrdí Amos.

Šéf Crystal Dynamics věří, že se hráči do hry vrátí s příchodem „vzrušujícího nového late-game obsahu“ a že je tím autoři utvrdí ve víře, že hru hodlají nadále vylepšovat. Takže jsme se stále nedozvěděli nic moc konkrétního a už vůbec ne žádné datum. Ale na závěr Amosova povídání přeci jen svítá naděje.

Už příští týden se totiž objeví blog rozebírající nový obsah a chystá se i nová komunitní komunikační iniciativa, která by měla hráče informovat přímější a zábavnější formou. Nevím, jak vy, ale já ve hře neměl po skončení kampaně prakticky žádný důvod zůstávat. Na druhou stranu se hodlám vrátit s příchodem příběhových misí nových hrdinů.

Ovšem na těch dlouhodobost Marvel's Avengers nestojí, a pokud se tvůrcům nepodaří udržet hráče v multiplayeru zajímavými odměnami a náplní misí, pak tu skutečně budeme mít další Anthem. A ten vážně nechceme.

Nejnovější články