Půlminutová upoutávka opravdu nepředstaví nic jiného než grafické ztvárnění, které budí dojem, že se co nevidět na scéně objeví Mickey Mouse a jeho svita. Ale žádné strachy, na Disneyho poklad tvůrci z týmu StudioMDHR opravdu práva nemají. Zkrátka jen napodobují styl, ale jinak se soustředí na správné pojetí akční hratelnosti.
zdroj: Archiv
Ve stylu zmíněných her chtějí nabídnout pestrý mix pasáží, ve kterých hráč postupuje zleva doprava, zespoda nahoru, případně plánují i shmup sekce po vzoru Radiant Silvergun, Ikaruga nebo Jamestown. Zkrátka vzali ty nejoblíbenější akční žánry Mega Drive éry, ze kterých chtějí poskládat hru, co bude krom jiného vynikat velkým množství obtížných soubojů s bossáky.
Celkově by tvůrci rádi ve hře měli okolo 30 soubojů s bossáky, které nemají být založené pouze na naučených sekvencí pohybů, jako tomu bylo ve většině klasických akčních her. Podrobně plány se zpracováním boss fightů popisují tvůrci na svých stránkách, kde rovněž v jednom z posledních updatů prozradili, že hru původně vyvíjeli s XNA nástrojů, ale nakonec skončili u Unity.
Cuphead podporuje kooperaci ve dvou hráčích, širokou škálu obtížností od úrovně pro normální lidi až pro herní Übermensche typu Petr Bulíř. A docela nezvykle na zvolený žánr by měly být k dispozici zbraně, co po použití či smrti nezmizí. Možnost pohybu a hraní i na mapě světa (tradičně rozcestník levelů), potažmo odhalování skrytých úrovní a zásob už zní jako případná třešeň na dortu.
Cuphead na videu vypadá stylově, podle slibů tvůrců se zase jeví zajímavě po herní stránce. Hlavně pro vyznavače klasických akčních fláků. Nejenom kvůli přesunu z XNA na Unity, ale též kvůli vývoji pro více platforem ale Cuphead vyjde až v příštím roce. Díky bohu, že nejenom na Xbox One, ale též i na PC a případně dalších platformách typu Mac a Linux.