Microsoft Flight Simulator dokázal v oblasti leteckých simulací to, co se dosud v takové míře nikomu nepovedlo: vykreslit ve hře celý povrch glóbu včetně odpovídající lokace měst, povodí, hor či letišť. Hra dokonce umí realisticky určit a zobrazit typ terénu nebo vzdušnou či pozemní dopravu.
Vděčí za to cloudovému řešení a umělé inteligenci, které dokážou převést dvojrozměrné mapové podklady na 3D objekty. Kromě map Bingu slouží k tomuto účelu i data z komunitních projektů typu OpenStreetMap, z nichž hra mnohdy čerpá údaje o výšce.
Nedávno jsme kvůli překlepu některého z přispěvatelů mohli ve hře potkat mrakodrap tyčící se přes 200 pater nad okolní zástavbu, nyní je zřejmě z podobných příčin ve hře hluboká propast s letištěm na dně. A vypadá to skutku děsivě, jako zhmotnění noční můry.
Jako vodní přepad v přehradě, jenom se do jámy vlévají pole a lesy. Ajaj!
| zdroj:
pcgamer
Letiště, vskutku!
| zdroj:
pcgamer
Kdo by se chtěl na tento neobyčejný úkaz podívat, měl by svá křídla směřovat do Brazílie na letiště Lagoa Nova. Ale rychle, než ho Microsoft nebo komunita opraví!