Samurajská akce Ghost of Tsushima si letos v létě vydobyla velmi slušná hodnocení od kritiky i hráčů, a ačkoli mně samotnému tak úplně nesedla, dá se říct, že se jedná o zdařilou tečku za jednou generací konzolí od Sony. Tsushima ale žije dál, mimo jiné i díky novému updatu, který do hry přidává kooperativní režim. Tvůrci ze studia Sucker Punch navíc lákají na změny, kterými hra projde na PlayStationu 5.
#GhostOfTsushima will be playable on PS5 on day one via backward compatibility, and you’ll be able to transfer your save from PS4 to pick up where you left off!
— Ghost of Tsushima OUT NOW (@SuckerPunchProd) October 9, 2020
Find out more info on the @PlayStation Blog: https://t.co/zirVETqRje https://t.co/2iblq4q1EJ
Pokud se rozhodnete do dobrodružství Džina Sakaie naskočit na chystané nové konzoli, můžete v režimu zpětné kompatibility zapnout funkci Game Boost. Díky ní dostanete možnost hrát se zvýšenou snímkovací frekvencí, dle slov autorů až v 60 FPS. O tuto informaci se studio Sucker Punch podělilo na Twitteru a doplnilo, že díky implementaci SSD budou už tak bleskové nahrávací časy ještě rychlejší.
Žádné další úpravy tweet konkrétně nezmiňuje, vylepšení grafiky tedy zatím patrně není na stole. Je ale možné, že se s ním vývojáři vytasí v samostatném updatu. Hra bude ve zpětné kompatibilitě dostupná hned při launchi konzole, který je v naší domovině stanoven na 19. listopadu.