Start Battlefield 4 byl problémový kvůli velikosti hry, EA se prý poučila
zdroj: tisková zpráva

Start Battlefield 4 byl problémový kvůli velikosti hry, EA se prý poučila

30. 1. 2014 17:30 | Téma | autor: Ladislav Loukota |

Všechno je dobré a bude to už jenom lepší a lepší. EA se údajně zcela poučila z problematického vydání Battlefield 4, po němž musel být stopnut vývoj nových prvků hry kvůli zaměření se na opravy. EA se navíc ocitla pod atakem nikoliv jedné, nýbrž rovnou dvou žalob. Upřímnost prohlášení EA však kalí blížící se datum vydání Titanfall.

Na první pohled to zní skoro srdceryvně, jen si poslechněte onen kajícný tón. "Když vyšel Battlefield 4, šlo o velmi komplexní hru, která mířila na dvě zcela nové konzole, stejně jako na současnou generaci konzolí a PC," sdělil viceprezident EA Patrick Söderlund, "Snažili jsme se přijít s novou mírou inovace a přinesli tak 60 fps až pro 64 hráčů, plus schopnost se připojit do hry jako komandér skrze mobilní tablet. Na základě našeho testování jsme si byli jisti, že hra je na vydání připravena. Nicméně, krátce po vydání nám komunita sdělila řadu existujících problémů, a tým se jim rychle začal věnovat."

Söderlund dále navázal s tím, že EA/DICE na všechny platformy vydali řadu updatů, a stabilita se tak přece výrazně zvýšila. A poučení? Electronic Arts prý nemohla problém předpokládat, protože online rozsah Battlefieldu 4 byl neskonale vyšší než v případě předešlých projektů korporace. Leč, v neúspěchu je dle Söderlunda i díl znovuobjevené síly: "Přijímáme řadu opatření, abychom zjistili, co se přesně stalo a zakomponovali tuto lekci do vývoje našich dalších projektů ve snaze vyhnout se v budoucnu problémům."

Je nasnadě, že záměr EA nebýt potřetí zvolena nejhorší firmou USA, není zrovna na nejlepší cestě do cílové rovinky. Faktem nicméně zůstává, že kuckavý start měly i mnohé další masivně populární online hry i vládní online projekty… Skoro jako by nebylo možné se náhlému přetlaku hráčů vyhnout. Nešťastné počátky se tak stávají zjevně nevyhnutelnou konstantou – a spíše než hráčům tak prohlášení EA míří směrem k akcionářům před premiérou Titanfallu.

Jisté je tak po Söderlundově prohlášení minimálně jedno: ať už pro hratelnost či další kolo chybování, vydání Titanfallu bude tak či onak zábavné!

Nejnovější články