„Výsledná kvalita, které s tímto enginem dosahujeme, je prostě vyšší, než kdybychom zkoušeli všechno udělat sami. Dřív jsme byli zvyklí čekat měsíce až roky, než jsme měli stabilní toolset, který jsme mohli použít. Nyní můžeme rovnou budovat hru, aniž bychom museli čekat na součásti systému,“ zní ze studia.
Hlavní výhody Unreal Engine 4 podle všeho tkví v tom, že je v něm vše potřebné už hotové. Díky tomu celý vývoj probíhá rychleji. „Dokázali jsme vytvořit assety ke hře za polovinu běžné doby a navíc máme vizuální zpětnou vazbu během pár vteřin. Když k tomu přidáte flexibilitu materiálů a shaderů, výsledkem je lépe vypadající hra.“
„Albion je svět bohatý, plný života i barev a jeho postavy nyní renderujeme v takové míře detailu, v jakém jsme dříve nemohli. Tyto úžasné postavy pro nás představují novou příležitost, kterou chceme využít. Už dříve jsme zkusili kooperativní multiplayer a poprvé jej teď přijmeme jako hlavní herní zážitek, kde už hrdina nemusí chodit na cesty a za dobrodružstvím sám.“ Připomeňme, že vašeho hrdinu budou doprovázet tři postavy, respektive, možná budete doprovázet i vy je, pokud roli AI převezmou živí hráči. To poskytuje solidní šanci na zábavný kooperativní multiplayer.
Zajímavě zní i myšlenka, že pátý hráč bude mít roli hlavního záporáka. Ve variaci na Dungeon Keepera nebo Dungeon Mastera z nějakého stolního RPG bude na hráče posílat potvory, chystat pasti a všeobecně se je bude snažit sprovodit ze světa pomocí speciálních schopností. Navíc, dostanete se tak na pětičlenný multiplayer, protože se tenhle záporák může připojit i přes tablet a SmartGlass. Pokud vás zajímají další detaily a chvála na Unreal Engine 4, nasměruji vás do zmíněného článku.