Death Inc. vstala po neúspěšném Kickstarteru z mrtvých
zdroj: tisková zpráva

Death Inc. vstala po neúspěšném Kickstarteru z mrtvých

12. 4. 2013 14:50 | Téma | autor: Adam Homola |

“Hrál jsem demo, potkal jsem se s členy týmu a pár jich znám, a jestli to tenhle projekt nezvládne, tak to prostě není fér. To by prostě nebylo správné,” řekl Peter Molyneux o hře Death Inc., která se pokoušela na Kickstarteru získat 300 tisíc liber. Tvůrci z Ambient Studios nevybrali ani polovinu. Život není fér. Neúspěch na Kickstarteru ale nemusí znamenat konec nadějí, snů a přerušení vývoje. Už v případě Retroviru se stalo, že díky Kickstarteru, který nakonec nedopadl, oslovil vývojáře herní obchod GameStop a hru jim zafinancoval. Takové štěstí tvůrci z Ambient Studios zatím neměli, ale s porážkou se nechtěli smířit a vzali věc do vlastních rukou.

Už v průběhu Kickstarteru nabídli tvůrci potenciálním přispěvovatelům demo prototypu, což je stokrát sympatičtější přístup než sypat z rukávu jen artworky a sliby. O Death Inc. zájem byl, jen ne tak velký, aby to stačilo na zafinancování Kickstarteru.

Celkem 3874 hráčů chtělo přispět částkou 122 711 liber, což vývojářům dodalo odvahu pokračovat v práci na konceptu hry dál. Připomeňme, že Death Inc. je zvláštním slepencem RTS, hry na boha a jakéhosi tycoonu. Vývojáři si berou otevřeně inspiraci ze starých klasik Bullfrogu, jmenovitě Theme Parku a Dungeon Keeper.

Za Reapera hrajete přímo vy a vaším cílem je v Anglii v 17. století šířit dýmějový mor. K tomu budete mít po ruce různé miniony, budete sbírat dušičky živých lidí a rozšiřovat tím svoji hordu, obchodní moc a vůbec si půjdete za cílem být nejlepším a největším Reaperem na světě. Ruku v ruce jde s netradičním námětem i trhlé a trochu přebarvené komiksové zpracování, které se, podobně jako samotný koncept hry, nebere příliš vážně.

“Tím že si to budeme dělat sami, máme svobodu v tom, abychom mohli dát komunitě ještě víc. Hráči, kteří si teď hru předobjednají, se s námi budou moct vydat na neuvěřitelnou cestu budování Death Inc. a pomůžou nám hru dostat do fáze, kdy si ji budou moct užívat hráči po celém světě. Stupně příspěvků na Kickstarteru měly smysl v tom, že se do alfa verze hry dostali jen ti, kteří přispěli minimálně 40 dolary. Teď se ale do alfy dostane okamžitě každý, kdo nás podpoří a bude mít ten přístup až do finální verze hry, která by měla vyjít ještě letos,” řekl Jonny Hopper, šéf Ambient Studios, jak reportuje Videogamer.

V této chvíli se do alfa verze můžete dostat jen s deseti dolary, ale pokud na to máte, můžete vývojářům poslat až pět tisíc babek. Klidně vám ale stačí jen těch deset dolarů. Získáte za ně přístup do alfy na Windows, Mac OSx a Linux, přístup do speciálních diskuzních fór a až hra vyjde na Steamu, dostanete ji tam zdarma.

Pokud je vám hra sympatická, můžete ji alespoň podpořit svým hlasem na Greenlightu nebo samozřejmě přihodit nějakou tu kačku na oficiálním webu. Plná hra, která by se měla objevit v listopadu, pak bude podle zjištění VG 247 stát 15 liber, takže za 10 dolarů teď nyní budete mít o dost levnější.

Nejnovější články