V multiplayeru Watch Dogs můžete záškodničit i pomáhat
zdroj: tisková zpráva

V multiplayeru Watch Dogs můžete záškodničit i pomáhat

13. 6. 2013 11:38 | Preview | autor: Aleš Smutný |

Asymetrický multiplayer je hymnou letošního E3. Chystaná hackerská akce Watch Dogs není výjimkou a přinese svou specifickou formu. Pokud přemýšlíte jak, vězte, že jde o velmi chytlavý a vtipný systém, který se v posledních letech nejlépe uchytil v Demon's Souls a jejich následovnících. To si takhle budete za Aidena jezdit po městě a najednou vám hra zahlásí, že vám někdo nahackoval váš omnipotentní mobil. A hodinky začnou tikat.

Zatímco stupeň infiltrace narůstá, musíte začít skenovat vše kolem sebe, pokud možno pomocí nějaké kamery a najít klasicky vyhlížející NPC, které je ale ve skutečnosti cizím hráčem. Ten si vás musel najít v davu (protože pro změnu on vidí vás jako NPC, takže není narušena iluze, že Aiden je jen jeden) a otagovat vás, následně se sbalit a někde v klidu sledovat, jak vám protéká kontrola mezi prsty.

Aiden, v jehož hře jiný hráč provedl útok, musí včas najít hackera a zlikvidovat ho. Což už bude probíhat ve hře stylem, že hacker může ujíždět a bránit se zbraní. Jaké výhody z úspěšného útoku a ubránění plynou zatím tým neřekl, ale prý to bude něco podstatného. I když tuším, že spousta hráčů by tohle prováděla jen pro ten pocit, že může někomu "zasvinit".

Nicméně multiplayer nebude jen o škodění. Invazní hráč bude moci i domovskému pomáhat, třeba vypnutím policejních zátarasů při honičce... nebo naopak, může hráči stavět do cesty překážky. Platí ale, že tohle vše půjde vypnout, budete se moci zajistit, že k vám nikdo nepoleze. A i když bude multiplayer zapnutý, nepůjde provozovat pokud domácí hráč bude v hlavních a vedlejších misích. De facto tak půjde škodit při klasickém courání městem mimo mise, jak jej známe třeba z GTA.

Nejnovější články