Zatímco stupeň infiltrace narůstá, musíte začít skenovat vše kolem sebe, pokud možno pomocí nějaké kamery a najít klasicky vyhlížející NPC, které je ale ve skutečnosti cizím hráčem. Ten si vás musel najít v davu (protože pro změnu on vidí vás jako NPC, takže není narušena iluze, že Aiden je jen jeden) a otagovat vás, následně se sbalit a někde v klidu sledovat, jak vám protéká kontrola mezi prsty.
Aiden, v jehož hře jiný hráč provedl útok, musí včas najít hackera a zlikvidovat ho. Což už bude probíhat ve hře stylem, že hacker může ujíždět a bránit se zbraní. Jaké výhody z úspěšného útoku a ubránění plynou zatím tým neřekl, ale prý to bude něco podstatného. I když tuším, že spousta hráčů by tohle prováděla jen pro ten pocit, že může někomu "zasvinit".
Nicméně multiplayer nebude jen o škodění. Invazní hráč bude moci i domovskému pomáhat, třeba vypnutím policejních zátarasů při honičce... nebo naopak, může hráči stavět do cesty překážky. Platí ale, že tohle vše půjde vypnout, budete se moci zajistit, že k vám nikdo nepoleze. A i když bude multiplayer zapnutý, nepůjde provozovat pokud domácí hráč bude v hlavních a vedlejších misích. De facto tak půjde škodit při klasickém courání městem mimo mise, jak jej známe třeba z GTA.