Unreal Tournament III - mega-preview
zdroj: tisková zpráva

Unreal Tournament III - mega-preview

6. 11. 2007 0:00 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Někteří se těší na nejlépe vypadající hru poháněnou Unreal Enginem 3. Jiní se těší na nový mód Warfare. Další se těší na propracovaný singleplayer. Ale všichni se těší na akci, která konkurentům nakope zadek.

Autor: Moolker
Publikováno: 6.listopadu 2007


Zvětšit zdroj: tisková zpráva Vývoj Unreal Tournament III byl (a stále trochu je)... řekněme zajímavý. Schválně se mrkněte do našeho archivu. Člověk by čekal, že o takové potenciální pecce tam najde mnohem více novinek, jenže ono nebylo o čem psát. A zprávy, co jsme psali loni, už teď z poloviny ani neplatí.

Obměnou, které si musel všimnout úplně každý, je pochopitelně i název. Proč ta změna? „Měli jsme pro to několik důvodů. Největší byl ten pocit, že tohle to je skutečně pravé třetí ztělesnění [UT] her. UT2004 obsahoval všechen obsah UT2003 a naše komunita je vždy považovala za v podstatě stejnou generaci UT. Je to ještě více zřejmé, vezmete-li v potaz, že UT běžel na Unreal Enginu 1, UT2003 s UT2004 na Unreal Enginu 2 a UT3 na Unreal Enginu 3. V případě UT3 to je prostě velký skok od předchozích titulů s velkým zaměřením na konzole, singleplayer a samozřejmě technologii,“ vysvětlil producent Jeff Morris. Protože jak známo, Unreal Engine 3.0 je tak dobrý a hry na něm vypadají tak božsky, že si ho dnes licencuje každá rozumná herní společnost.

 Jeden vládne všem
Epic si před poměrně dlouhou dobou udělal takový průzkum a zjistil, že více jak polovina majitelů originálních kopií UT2004 v životě nehrála online. Z toho logicky vyplývá, že se autoři nyní na hru pro jednoho hráče koncentrují mnohem více. Co si budeme namlouvat, minule to nic extra nebylo a třeba já osobně jsem se v singlu nikdy nepropracoval dál než do čtvrtého turnaje. Ne proto, že by to nebyla zábava a ani ne proto, že bych postrádal příběh. Jenom jsem prostě věděl, o jak moc větší zábava je rozdat si to proti živým.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
oficiální obrázky ze hry

V singleplayeru se zhostíte role mladíka jménem Reaper bojujícího za Izanagi Corporation na planetě Taryd a to v barvách týmu Ronin. To je zbrusu nový mančaft v UT univerzu vyznačující se líbivým červeným brněním v lehce asiatském stylu. Proč bojuje? Izanagi Corporation je jednou z těžařských korporacích (dalšími jsou na roboty zaměřená Liandri a militantní Axon) pořádající novodobé gladiátorské souboje a Reaper (sekačka... jak se někdo může jmenovat sekačka?) je, jak jinak, jedním z bojujících dychtících po slávě a bohatství.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Jednoho dne však přišel nečekaný zvrat kardinálních rozměrů v podobě invaze mimozemské rasy Necris, vedené škaredou Akashou, kteřížto narušitelé se na vašem wanted-listu promptně vyšvihnou na první příčku. Jde totiž o to, že v rámci prvních hodin návštěvy vyvraždili celý Reaperův rodinný klan i přátelé, takže hrdina se na nějaké kredity už vykašle a soustředí se jen a pouze na krvavou vendettu. Ve skutečnosti ale žádná změna. Z boje na život a na smrt se opět stane boj na život a na smrt, jen přibudou nové terče.

Rázem se jakoby vrátíte zpět na již odehrané mapy, které ale nyní, po emzácké návštěvě, budou vypadat o dost jinak a dost jiný na nich bude i repertoár kvérů a, to zejména, vozidel, nyní obohacený o necrisovské výdobytky. Slibně zní pak to, že hráč si bude moci vybrat způsob, jakým se s jeho údělem vypořádat. Kterou společnost (ony corporations) respektovat, kterou zradit anebo se na ně vůbec vykašlat zcela a jít si svou cestou. Co z toho? Opakované hraní by mělo být vždy jiné. A to jak z hlediska děje, tak i vybavení.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Příběh bude rozdělen do čtyř aktů a zpracován by měl být víceméně formou turnajů, ovšem nyní by již všechno mělo být propojeno dějovou zápletkou. Nečekejte však nic jako Gears of War, tohle bude přeci jen mnohem více v typickém unrealovském stylu (viz. zmiňované turnaje namísto „tradičně regulérního konstantního“ postupu hrou) a autoři otevřeně přiznávají, že jim jde hlavně o to, aby ta celá řežba měla aspoň nějaký smyslnější důvod. Každopádně na zápletce pracovali stejní lidé jako v případě Gears of War, těšit se můžete na řadu renderových filmečků, takže já osobně nějaké ultra-blafy přeci jen nečekám.

Single v UT3 tedy nemá být řešen formou klasické akce ala Half-Life 2, kde přímo postupujete příběhem vpřed. Na druhou stranu, být to samé zápasy jako dříve, pak to kvůli plánované story nedává moc smysl, protože děj by do podobného konceptu nezapadal. Útočí na vás emzáci a vy se s nimi proto utkáte v aréně přetahujíce se o vlajku? To ne. Osobně to vidím tak, že singleplayer bude hlavně o novém módu Warfare, který je jednak pro příběhové hraní ideální, jednak vám ho tak autoři „vnutí“, aby byla větší šance, že si ho oblíbíte a nebudete pořád hrát ty staré známé.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Módy - méně, ale lépe
Zapomeňte na Bombing Run, Double Domination, Assault, Last Man Standing a další, z předchozích UT známé módy. Ve trojce budou de facto jen tři. Důvod je maximálně prostý - nízká oblíbenost některých u hráčů. A tak namísto toho, aby se vývojáři pachtili s něčím, co nakonec ocení zlomek cílové skupiny, koncentrují své cíly na to, co máme nejradši. Deathmatch s jeho týmovou variantou a Capture the Flag s vozidlovou, kteréžto režimy není třeba představovat.

A pak tu máme ještě onen před chvílí zmiňovaný Warfare, dříve známý jako Conquest, jenž by měl být vlastně kombinací Assaultu a Onslaughtu. Tím se i zároveň vysvětluje absence Onslaughtu, který byl prvně představen teprve v posledním ročníku, komunita ho nadšeně přijala, ale vedle dosti podobného Warfare by trošku postrádal význam. Nemluvě o tom, že by šlo o jeho přímou „konkurenci“. Prosadit mezi hráči nový mód je vždycky těžké a když chce Epic uspět, neměl by si zbytečně házet klacky pod nohy.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Celkově se pro všechny módy dohromady chystá asi čtyřicítka map (z toho třináct pro Warfare), které na mě působí, z hlediska výtvarného zpracování, zcela ohromujícím dojmem. Snad každá má odlišnou architekturu a kromě těch tradičních futuristických z lesklých kovů a plastů se podíváte třeba na „venkov“ laděný do staroasijského stylu, zasněžených hor, pouštního kaňonu či necrisovských základen, které vypadají... no prostě mimozemsky. Trocha organiky, bláznivé křivky, mechanická chapadla, výjevy ve stylu H.R. Gigera a další typicky emzácké prvky. Jen s tím rozdílem, že tak úchvatně to jen tak někde nevypadá.

 Válčení
No, originální Warfare zní přeci jen více cool než český překlad, tak se pojďme mrknout na to, jak bude cool i samotné hraní tohoto týmového módu. „Je to více zaměřené na mise, na příběh. Přeběhni tenhle most, spusť tamten aby jsi se dostal dál a mohl otevřít dveře atp. Je to vážně mnohem víc singleplayer, než co jsme kdy udělali,“ říkal nadšeně, leč trochu zmateně Mike Capps.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Každopádně, cílem dvou (ne tří, ne čtyř, vždy jen dvou) znepřátelených grup bude demolice oponentovy hlavní základny. Stejně jako v Onslaughtu, i zde se k ní budete muset nejprve probojovat skrz síť propojených sub-základen, tzv. nodes (uzly, uzliny). Jejich nepostradatelné zabírání by mělo pro změnu zase připomínat šarvátky z Assaultu, neboť se k jejich jádru musíte nejprve probojovat skrz ochranné pole.

Celkově jde o to, že aby bylo nepřátelské srdce zranitelné, musíte si přivlastnit ten uzel, základnu, která je na něj bezprostředně připojená. Abyste to udělali, musíte vlastnit ale i tu, která je napojená na onu vedle základní báze atd. Pro dosažení cíle nebude nutné zabrat úplně všechny - stačí jen ty, které vedou přímo k nepřátelské bázi - ale ty vedlejší vám, na oplátku za jejich konvertování do vašich barev, poskytnou třeba bonusová vozidla nebo zbraně. Ne, že by v těch „povinných“ nic nebylo, ale přeci jen je rozdíl mezi vznášedlem a tankem. Suma sumárum bych to popsal jako takový komplexnější Onslaught. Hraní vám přejde do kůže okamžitě, ale popisovat to výstižně slovy je za trest.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Ono zabírání těchto uzlů budete moci provádět několika způsoby. Jeden znáte už z minula. Vezmete Link Gun, namíříte na jádro oné minibáze, v sekundárním módu začnete pálit a nějakou dobu čekat, než uzel zaberete (anebo než vám dojde munice). Mimochodem, stejným způsobem lze i opravovat vehikly.

Mnohem rychlejší způsob zabírání tkví v používání tzv. orbs (v překladu koule anebo i říšské jablko), aneb jedna z novinek. Jedná se o takové kuličky nápadně připomínající logo XBOX (neboli říšské jablko), které se respawnují ve vaší hlavní základně a pokud jednu z nich dopravíte do node, máte ihned vyhráno zabráno. Prospěšné jsou ovšem i jinak. Třeba pokud se s ní vyskytujete v blízkosti vaší node, vaše obrana se zvýší. Ve specifických případech mohou posloužit zase jako zařízení pro výstavbu mostu anebo pro aktivaci jiného „příběhového“ prvku. Zádrhel je nicméně v tom, že nad hlavou vám září více než Ježíšovi svatozář, takže jste hned všem na očích a je to jako běhat s cedulí „Ustřelte mi kebuli!“.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Bitkaření logicky nebude jenom o přivlastňování si uzlin, ale i o jejich obraně. Určitě znáte stacionární střílny z minula. Ty zde budou též, ale přibudou k nim i pohyblivé, umístěné na kruhových kolejnicích okolo centra základny, což je udělá ještě smrtelnějšími.

 Na bojišti
Mapy ve Warfare budou pochopitelně ohromné, což znamená dvě věci. První je ta, že budete moci využívat vehikly - více o nich níže, teď se jen zmíním o hoverboardu. Jak již název napovídá, je to takový snowboard vznášející se nad zemí, který značně urychlí vaše přesuny. Má ho automaticky každá postava hned po respawnu, může ho používat neomezeně a dokonce se s nim lze zaháknout za spojenecké vozidlo a nechat se táhnout. To se údajně hodí kvůli krytí, protože jakmile vám někdo ubere byť jeden jediný hitpointík, z prkna spadnete.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Druhý potenciální problém rozsáhlých map je ten, že se hráči (maximální počet pro jednu mapu by měl být 24, resp. 16 na PS3 a budete jej moci doplnit boty s údajně hodně vylepšenou AI) rozprsknou po celé oblasti a hra bude jaksi hluchá. Tomu chtějí vývojáři zabránit samotným konceptem módu. Ohniskem bitek se vždy stanou nodes, kterých se pod náporem konfliktu nikdy nemůže ocitnout více než dvě, takže hráči nedostanou logický důvod proč lítat někde bůh ví kde. Když už se tak ale stane, modely hráčů jsou nyní mnohem ostřejší, jasnější a viditelnost do dálky se zvýšila, tudíž stejně vždycky bude v dohledu nějaký ten cíl.

Samotná hratelnost, její nátura napříč všemi módy, by se měla posunout směrem k ještě k akčnějšímu, dynamičtějšímu a adrenalinovějšímu stylu. I zbraně by měly být silnější. Jak to bude vypadat v praxi? „Skočíte do toho, zabijete, umřete, zabijete, umřete. Mnohem častěji,“ řekl Mike Capps pro GT. Na druhou stranu gravitační síly trochu posílí, takže už nebudete skákat tak vysoko. Double-jumpy a wall-jumpy ovšem zůstanou.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva  To jsou oni, mého srdce šampióni
Začátek mutliplayerové hry se ponese, stejně jako dříve a zcela logicky, ve vybírání svého virtuálního alter-ega. Rozhodovat se budete z plus minus jednadvaceti postav spadajících pod jeden z šesti týmů složených ze tří až čtyř souputníků. Řadu z nich znáte z předchozích dílů. Tím Myslím jak hrdiny (Malcolm, Lauren, Xan Kriegor, Loque, Freylis, Brock...), tak i mančafty.

Iron Guard jsou lidští tvrdí žoldáci vedení super-tvrdým Brockem s ještě tvrdší drahou polovičkou jménem Lauren. Krall (Epic se nezapře, nepřipomíná vám to netopýrky Krylls z Gears of War?) jsou také žoldáci, avšak namísto lidí se jedná o plazy, navíc pracující pro Necris. Ti jsou logicky dalším týmem, složeného z lidí, kteří byli za pomoci necrisovského zpracovatelského procesu přetransformováni do těchto entit. Jejich styl oblékání se nese v takovém pseudo-gothic stylu.

Samozřejmě nemůže chybět plechová grupa The Corrupt složená z ultra-inteligentních kybernetických robotů. V čele samozřejmě nestojí nikdo jiný než Xan Kriegor, dlouhou dobu neporazitelný turnajový šampión. Poslední tým, Thunder Crash, je dalším z veteránu UT her a opět jej potáhne Malcolm (mimochodem Xanův přemožitel). No a Ronin jsem již zmiňoval na začátku, jelikož si střihnou hlavní roli v singleplayeru.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

K jednotlivým rolím se pak pojí jedna zajímavost. V týmu si budete moci rozdělit funkce, kdy jeden z vás se bude zaměřovat na obranu základny, jiný zase na transport kouliček (orbs) a další pro změnu na zabírání uzlových základen. Šikovné je na tom to, že na obrazovce se vám pak bude objevovat pouze hlášení týkajících se vašeho zaměření. Ale nenechte se zmást, schopnosti všech postav budou stejné. Žádný Battlefield. Když už jsem u toho, tak ještě dodám, že autoři počítají i s hlasovou komunikací, kterou budete Zvětšit zdroj: tisková zpráva moci dokonce využít i ve spolupráci s boty.

Hráči sobě
Těšit se můžete na velmi rozsáhlé možnosti v oblasti zkrášlování vaší postavy. Postupně totiž budete vyhrávat všemožné typy helem, brnění, skinů apod. Pochopitelně se v tomto ohledu bude angažovat i komunita. A nejen v tom, vytvářet budete moci kupříkladu i vlastní mapy, v jejichž případě platí to, že ty nejlepší budou Epicem vybrány a umístěny mezi placené downloady. Mimochodem, ve sběratelské edici najdete DVD s desetihodinovým (!) tutoriálem, který vás seznámí s implementovaným editorem pro tvorbou modifikací v nové generaci Unreal Enginu. Make something unreal!

Hodně atraktivní je fakt, že stejné modifikační možnosti bude mít i PS3. „Používáme jejich otevřenou síť, takže se budou dělat nové módy a mapy, ani nevím, jestli to nějaká [konzolová] hra má. Můžete je vytvořit v editoru na PC a následně nahrát na net,“ rozplýval se Mike Capps a pokračoval: „Sakra, jak super tohle je! Myslím, že to vážně změní styl, jakým se lidé nyní dívají na konzole [PS3] jakožto herní platformy.“ Autoři by rádi podobnou věc následně zapracovali též do xboxové verze, kde se ale v tomto ohledu, jak řekl Mark Rein, vyskytuje řada překážek. Jednou z nich je uzavřenost služby Xbox Live a politika Microsoftu k hráčským modům.

Svezte se ve staronovém...
Mód Onslaught považuji kvůli implementaci vozidel za největší přínos minulého UT a když nad tím tak přemýšlím, řekl bych, že dranděním v něm jsem strávil více času než ježděním v několika posledních Need for Speed dohromady. Rozhodně nebudu sám a není divu, že se vehikly s novou generací UT vrací a to navíc ve skoro dvojnásobném počtu. Najdete tu všechny známé tváře z minula, leč vždy s nějakým novým make-upem.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Například řidič v džípu Hellbenderu bude mít pod kontrolou i kulomet (řidič má pod kontrolou pouze Skymine, což je zbraň velmi podobná Shock Rifle a to i včetně módů střelby, druhý člen posádky má na starost něco jako kulometnou věž, akorát to nestřílí kulky, nýbrž laserové „projetily“), Goliath nabídne dva trochu jiné módy střelby (první extrémně silný a soustředěný pro zasáhnutí jednoho konkrétního cíle, druhý trochu roztažený pro sejmutí několika nepřátel najednou. Řidič ovládá dělo, které v primárním módu střílí rakety a sekundární mód postrádá – po stisku tlačítka kamera mírně zazoomuje, druhý člen posádky má na starosti kulome. Ale třeba na křídlech Manty si už nezajezdíte. Větráky vás totiž rozcupují.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

... nebo v novém
Mnohem zajímavější jsou však ty nové stroje, pocházející z dílen Necrisu. Mělo by jich být devět (zatím byla představena šestice) a příjemné je to, že nepůjde jen o přesné kopie lidských strojů v jiném designu, jak bývá u mutliplayerových her běžné.

Viper bude asi nejslabší, ale zato nejrychlejší vozítko pro jednoho hráče, střílející projektily, které se odrážejí od zdi. Navíc vám dá i možnost provést kamikadze útok. Scavenger je už od pohledu mnohem speciálnější, ale opět jde o prcka. Je to vlastně taková koule s několika chapadly, se kterou můžete efektním zavalením eliminovat nepřítele. Jen jsem trochu skeptický ohledně ovládání.

Věřím, že Darkwalkera už teď zná skoro každý. Je to takový menší pomalejší Strider z Half-Life 2 s velmi silným laserem jakožto primární zbraní. Tou sekundární je tzv. křik, který podrazí okolní pěchotě nohy a oni se budou plácat jako zajíci na střelnici. Místa v tomhle monstru jsou dva, takže kolega může ovládat kulomet. Aby toho nebylo málo, díky trojici dlouhých nohou se dostanete i na jinými vehikly takřka nedostupná místa.
Zvětšit zdroj: tisková zpráva
Variací na lidský tank bude Nemesis s dvojitým laserem a zoomem, činícím z něj efektivní zbraň na dálku. Také rozlišuje dva módy v závislosti na tom, zda je „rozložen a dřepí“ či nikoliv, přičemž rozdíl bude v účinnosti zbraní, rychlosti a obraně. Abyste si i zalétali, Necris vám naservírují (resp. by si od nich naservírujete) Fury, takovou menší stíhačku s tradičním kulometným útokem. Poletuje pomocí chapadýlek, které jí umožňují provést i úskok před nepřátelskou palbou. Řekl tu někdo Matrix?

Nakonec to nejzajímavější - Nighshade, vozítko špiónů s hned několika super vlastnostmi. Dokáže se zneviditelnit a v kufru má dvě hračičky, které může kdekoliv a kdykoliv vyhodit. Tou první jsou pavoučí miny fungující tak, že jak se k nim někdo přiblíží, oni se přiblíží k němu a roztrhají vetřelce na atomy.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Opravdu vychytané je ale stázové pole. Po jeho rozložení se na dané lokaci vytvoří několikametrová zelená průhledná krychle, která radikálně zpomalí vše, co se do ní dostane. Má pár metrů, ale třeba raketa skrz ní letí asi pět sekund. A teď si představte ty taktické možnosti! Kupříkladu když do ní dostanete někoho s vlajkou. To pak do kostky začnete pálit, chudák uvnitř je v pasti a poslední vteřiny života stráví pohledem na projektily pomalu trhající jeho tělesnou schránku.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Nabít a zabít
Se zbraněmi to bude podobné jako s vozidly od homo sapiens sapiens. Snad jen s tím rozdílem, že z celkově čtrnácti kousků budou lehce modifikované remaky starých známých „jen“ skoro všechny, nikoliv všechny. Trochu to sice nedává smysl - Necris mají hromadu vlastních vehiklů, avšak zbraně už ne - ale budiž. Flak Canon teď bude střílet granáty dál, rychlost palby Shock Rifle se o něco zpomalí a energetické „koule“ budou menší i rychlejší, Link Gun bude v primárním módu také „menší“ a rychlejší a Rocket Launcher vám po pauzách v UT2003/2004 umožní opět střílet granáty plus jeho rakety budou o něco pomalejší a při útoku na vehikly lehce samonaváděné.

Pokračujeme. Taková Lightning Gun se comebacku nedočká (bude pouze normální sniperka) a stejné to bude i se Shield Gun (nahrazena Impact Hammer z originálního UT) a Assault Gun (místo něj původní Enforcer). Očekávat můžete i Translocator pro rychlejší přesun formou teleportů, Tarydium Stinger (v demu se top jmenuje Stinger Minigun) namísto minigunu, leč fungujícího de facto stejně jako minigun, jen se schopností přišpendlit nepřátele na zeď. A pak se připravte na Redeemer, populární ručně naváděnou kapesní atomovku. V PS3 verzi ji budete navíc moci ovládat nakláněním SIXAXIS ovladače.

Pochopitelně nebudou chybět ani krátkodobé power-upy jako Berserk pro zrychlení palby anebo Damage Amplifier dělající vaše kvéry dvakrát silnější... Když si v tom tak člověk čte, Epicu fakt musí dát zapravdu v jednom bodu. UT3 vážně bude návratem ke kořenům série.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva další obrázky z této hry najdete v naší galerii

 Pro kterou konzoli lepší?
Kromě domácího PC hra zamíří i na PS3 a Xbox 360, kde si Sony před Microsoftem vydupala časovou exkluzivitu. „X360 má Gears of War, PS3 zase UT3,“ znělo vysvětlení ze strany Epicu. Verze UT3 by měly mít skoro stejné. Skoro proto, že v PS3 verzi bude o něco méně map „které by zde, narozdíl od PC verze, nebyly z hlediska hratelnosti tak plynulé,“ vysvětlil Mark Rein, viceprezident Epicu.

S X360 verzí to logicky dopadne podobně a navíc je zde překážkou i malá kapacita DVD, takže se počítá s tím, že řada map (tedy i ty z PS3 verze) bude později ke stažení, ačkoli později to bylo vyvráceno a asi ani sami tvůrci v tomhle nemají ještě úplně jasno. Dalším zářezem pro Sony se stane podpora snímacích senzorů jejich SIXAXIS ovladače i komba myš + klávesnice. A ještě jedna věc - ačkoliv se o tom hodně mluvilo, konzolisté zůstanou s konzolistmi, PCčkáři s PCčkáři. Jinými slovy, žádný cross-playing se nekoná, protože propojení těchto dvou světů je dle tvůrců „zbytečně složité“. Pro přesnost jen dodám, že majitelé rozdílných konzolí si proti sobě samozřejmě také nezahrají.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva  Prepare for battle
Vzpomínáte na tenhle ženský hlas, oznamující začátek každého mače? Dočkáte se ho znovu. Čekáme už hodně dlouho, ale... (nebudu to nijak barevně popisovat, UT si taky s ničím nebere servítky) nenapadá mě prostě jediný důvod, proč to mělo být čekání marné a proč bychom se koncem listopadu (v USA již 19.11., v ČR začátkem prosince) neměli dočkat nejlepšího Unreal Tournamentu všech dob. Řečeno prostě a výstižně. Tečka.

Zdroje: GameSpot, GameSpy, IGN, Computer & Video Games, EuroGamer, 1UP, BeyongUnreal, GameTrailers, FutureGamez, Pro-G, Shacknews a další



Unreal Tournament III singleplayer trailer - stažitelná verze (88 MB, HD)

Unreal Tournament III E3 trailer - stažitelná verze (67 MB, 1280x720)

Stáhněte si: Dema, Trailery, Videa...

Související články: Dojmy z dema, Benchmarky grafik/procesorů a HW nároky, Novinky, UT2004 recenze, UT2003 recenze


s tričkem zdarma

Moolker
autorovi je 17 let a momentálně dlouhodobě studuje za velkou louží; přispívá i do SCORE, PlayUPu a HotGames; nejdéle vydrží u kvalitní strategie, akce a fantasy her s dobrým dějem; život by si nedokázal představit bez závodního lyžování a horského kola

 
 
Moolker

Nejnovější články