Podle nich by se pak stejně nakonec ozval někdo, kdo by je kritizoval za to, že jen trčí v minulosti a implementují jednu “starou” věc za druhou. Tým, který vyvíjel Human Revolution na tom byl podobně - taky oživovali slavnou a milovanou sérii a někteří fanoušci je mohli pomalu sežrat, i kdyby se stavěli na hlavu. Nakonec jim z toho ale vylezla hodně povedená hra.
“Jednoduše není možné naslouchat všem, takže vývojáři Thiefa se naučili věřit svým pocitům a instinktům. Jinak bychom nic nedokončili,” řekl v rozhovoru pro PC Gamer producent Stephane Roy. Tvůrci se taky pochlubili tím, že v Thiefovi si najdou to své jak hardcore hráči, kteří mají hodiny času, tak rychlíci, co chtějí jen v blesku něco splnit a hru za pár minut vypnout.
Pro ty první, kteří chtějí pořádně macatou hratelnost a mají spoustu času, budou hlavní příběhové mise. Nebudou nutně vynikat komplexností, ale jednoduše budou delší a unikátní ve svém designu. Vedle toho budete mít ve městech k dispozici řadu menších a kratších misí, kterých můžete během dvaceti minut stihnout několik - primárně půjde o to sledovat nějakou sadu stop, prozkoumat, kam vedou a co se skrývá v cíli. Nový Thief vychází na PC a next-gen konzole už v únoru, takže se zanedlouho přesvědčíme, jestli se tvůrcům důvěra v sebe samé vyplatila.