Jestli hledáte nějaké konkrétní detaily o hře samotné, tak na blog Warhorse nemusíte ani klikat a můžete rovnou čekat na některý z budoucích updatů. Jestli vás ale alespoň trošku zajímá, jak to chodí během vývoje, tak nový blog za přečtení určitě stojí. Vedle samotné tvorby videa a zmínky o tom, že jakmile se dodělá dobře jedna věc, rozbijí se v návaznosti na to dvě jiné věci, se dočtete například o komunikaci v týmu. Jeden si to přeje tak, druhý to pochopí jinak a výsledek může být úplně mimo původní představy.
“Mezitím Viktor a spol. zoufale ladili build, který se tradičně začal samovolně rozbíjet. Změnili jsme nehezky vypadající fousy jedné z postav za hezky vypadající, načež v animaci zmizelo této postavě z ruky jablko, které si prohlížela. V kovárně přestal pacholek pumpovat měchem (asi stávkoval) a jezdci, kteří na začátku dema měli projet po cestě kolem hráče, jednou jeli, jednou šli pěšky, jednou zůstali stát na místě a jindy zase jeli zrychleně.
Spravovali jsme také náš automatický kamerový systém. Několik měsíců jsem „neměl čas“ programátorům nastavit kamery, tak jsem si ho těsně před odjezdem na prezentace „udělal“ a opravdu na poslední chvíli jsme řešili úhly pohledu, hloubku ostrosti a umístění kamer. Naštěstí úspěšně,” píše Dan Vávra na blogu. Tak upalujte na web studia a přečtěte si článek celý.