Nový blog Warhorse: jak se všechno kazí před tvorbou videa
zdroj: tisková zpráva

Nový blog Warhorse: jak se všechno kazí před tvorbou videa

27. 9. 2013 16:15 | Preview | autor: Adam Homola |

Tentokrát to tak dlouho netrvalo. Mezera mezi wow momenty a aktuálním článkem na blogu Warhorse Studios nebyla tak velká jako posledně. Od článku s názvem “Video a ponorková nemoc” ono video ale nečekejte. Nejsou ani obrázky, stará známá louka nám musí prozatím stačit. Dan Vávra nyní nabízí pohled na dvojici storyboardů, ale hlavně popisuje chvíle, které předcházely zahraniční cestě za vydavateli, konkrétně jak těžké bylo vytvořit pitchovací video.

Jestli hledáte nějaké konkrétní detaily o hře samotné, tak na blog Warhorse nemusíte ani klikat a můžete rovnou čekat na některý z budoucích updatů. Jestli vás ale alespoň trošku zajímá, jak to chodí během vývoje, tak nový blog za přečtení určitě stojí. Vedle samotné tvorby videa a zmínky o tom, že jakmile se dodělá dobře jedna věc, rozbijí se v návaznosti na to dvě jiné věci, se dočtete například o komunikaci v týmu. Jeden si to přeje tak, druhý to pochopí jinak a výsledek může být úplně mimo původní představy.

“Mezitím Viktor a spol. zoufale ladili build, který se tradičně začal samovolně rozbíjet. Změnili jsme nehezky vypadající fousy jedné z postav za hezky vypadající, načež v animaci zmizelo této postavě z ruky jablko, které si prohlížela. V kovárně přestal pacholek pumpovat měchem (asi stávkoval) a jezdci, kteří na začátku dema měli projet po cestě kolem hráče, jednou jeli, jednou šli pěšky, jednou zůstali stát na místě a jindy zase jeli zrychleně.

Spravovali jsme také náš automatický kamerový systém. Několik měsíců jsem „neměl čas“ programátorům nastavit kamery, tak jsem si ho těsně před odjezdem na prezentace „udělal“ a opravdu na poslední chvíli jsme řešili úhly pohledu, hloubku ostrosti a umístění kamer. Naštěstí úspěšně,” píše Dan Vávra na blogu. Tak upalujte na web studia a přečtěte si článek celý.

Nejnovější články