Multiplayer v Mass Effect: Andromeda se bude lišit od třetího dílu
zdroj: tisková zpráva

Multiplayer v Mass Effect: Andromeda se bude lišit od třetího dílu

28. 11. 2016 13:49 | Preview | autor: Aleš Smutný |

Pohříchu zapomínanou součástí Mass Effect 3 byl i multiplayer, který představoval velmi zábavnou složku, která dokázala zabavit klidně na desítky hodin. Stál na systému Horde módu a i když měl z hlediska akčnosti stejné limity, jako hra samotná, pořád šlo díky kombinaci ras, povolání, výzbroje a speciálních schopností o skvělou zábavu. BioWare se pro Game Informer rozpovídali o tom, jak bude vypadat multiplayer v Mass Effect: Andromeda a vše by se dalo shrnout slovy „bude v mnohém jiný.“

Asi největší změna bude vycházet z toho, že i samotná akce ve hře bude plynulejší a ne opakující se schéma, kdy měníte kryt, přebíhání a zase kryt. Pro multiplayer v trojce to byla klíčová strategie – najít klíčové místo pro odražení vln nepřátel, odkud se pak šlo vydat na lov těch posledních přeživších. Důležité bylo vědět, kdy je nutné opustit své pozice, za což většinou mohl nějaký boss a případně mít připravený plán cyklického obíhání klíčového nepřítele v systému krytů. Protože kro chvíli mimo kryt stál, už se válí opodál.

Boj v Andromedě by měl být plynulejší, méně závislý na krytu. Navíc design map a nepřátel bude směřovat k tomu, abyste se nedrželi jen jedné strategie. Někteří protivníci vás z krytu donutí vylézt, jiní vás do něj doslova zaženou a žádná lokace by neměla vytvářet onen klíčový bod obrany, k němuž se automaticky přimknete. Budete se muset mnohem víc pohybovat a měnit pozice.

zdroj: Archiv

V tom pomůže i jetpack, který budete mít jak v kampani, tak tady. Nepočítejte s nějakým poletováním po bojišti v delších časových sekvencích. Rozhodně nejde o ekvivalent byť třeba Pharah z Overwatch. Hlavní je, že skok z jetpacku vám pomůže pohybovat se v rámci levelů, které mají třeba několik úrovní budov a případně jej využijete při taktickém přelétávání nepřátel apod.

Nově také bude mít každá vaše speciální schopnost vlastní cooldown, což znamená, že nebudete nuceni vybrat si jednu, ale můžete je lépe postupně řetězit, případně bude snazší zkoordinovat komba s jinými spoluhráči. Zatímco u multiplayeru v trojce vás držela zábavnost, nebo třeba touha získat nějaké povolání či zbraň, zde ještě přibyde systém prestiže, kterou si postupně získáváte pro jednotlivé archetypy hrdinů, což vám následně napříč daným archetypem přidává nové a nové bonusy.

Nejnovější články