FPS modul ve Star Citizen bude v řadě aspektů realističtější než klasické střílečky
zdroj: tisková zpráva

FPS modul ve Star Citizen bude v řadě aspektů realističtější než klasické střílečky

12. 5. 2015 18:05 | Preview | autor: Honza Konfršt |

Star Citizen si klade nemalé cíle a není se čemu divit. Tvůrci v čele s Chrisem Robertsem již dokázali na vývoj hry získat od více než 891 tisíc hráčů přes 82 milionů dolarů, které je potřeba rozumným způsobem utratit. Vedle single a multiplayerového létání v různých bárkách tak Star Citizen nabídne i dříve anoncovaný FPS modul, který s konečnou platností nese název Star Marine, jak společně s dalšími detaily prozradil Chris Roberts v obřím updatu.

Chris Roberts v updatu píše, jak sám snil dlouho o možnosti, chopit se po vylodění na vesmírné základně zbraně a vyříkat si to s nepřáteli tváří v tvář. A o tom přesně Star Marine bude – o maximální míře interakce s prostředím a větším ponoření se do hry. Ve Star Citizen totiž hráč neovládá jen koráb, jako v klasických vesmírných střílečkách, nýbrž konkrétní postavu, která krom jiného přistává na základnách, stará se o náklad a účastní se přestřelek, když je potřeba.

Star Marine se mezi hráče dostane, stejně jako Arena Commander, v rozpracované podobě. Už ve své první verzi by však FPS modul měl nabídnout mnohem lepší a kompletnější zážitek. Prý se mohou hráči těšit na velkou míru interakce, spoustu tradiční akce a sci-fi sport SATA Ball, který krom pobavení hráčů slouží i k testování a odladění pohybu v prostředí bez gravitace.

Star Marine nabídne, stejně jako zbytek hry, maximální míru upravitelnosti – počínaje pohlavím a konče výbavou si budou moci hráči nadiktovat, jak jejich panák bude vypadat i bojovat. Hráči by dle vzhledu postav neměli mít například potíž rozeznat jednotlivé frakce, ale též odolnost soupeře, aby si mohli spočítat, jestli nebude lepší se nakonec přímé konfrontaci vyhnout.

Velké množství práce zahučelo do animací postav. Při ní třeba autoři narazili problém, že CryEngine dosud neřešil boj v nulové gravitaci, který bylo třeba naprogramovat od nuly. Na tvorbu animací postav se ostatně můžete podívat v přiloženém videu.

Tvůrci také nezapomínají na realistické zpracování pohybů postav, takže třeba otočka o 180 stupňů není jen tak. Obecně lze říci, že tvůrci vytvořili řadu nových animací a snažili se do žánru sci-fi FPS dodat trochu neviděného realismu. Opět se podívejte na další video.

Ve výsledku by měl Star Marine modul nabídnout komplexní zážitek, ve kterém se autoři snaží promýšlet vše do nejmenšího detailu - zvukovou stránkou počínaje, matchmakingem v síťové hře konče. Uvidíme, jak se jim podaří velké ambice realizovat v praxi. Ani přibližný termín vydání Star Marine modulu totiž tvůrci doposud neprozradili.

Nejnovější články