Fallout 3 - pořádný průvan v radioaktivních dírách
zdroj: tisková zpráva

Fallout 3 - pořádný průvan v radioaktivních dírách

14. 7. 2007 1:01 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Zvídavým novinářům se na E3 podařilo vysoukat z vývojářské trojice další střípky o reinkarnaci RPG modly.

Zvídavým novinářům se na E3 podařilo vysoukat z vývojářské trojice Howard – Pagliarulo – Hines další informace o Falloutu 3 (plus tři čerstvé oficiální screeny), navazujíc tak na nedávná preview, resp. FAQ. Co se týče staré dobré herní mytologie, dvouhlavé brahmíny budou zpátky na palubě a radškorpióni taky. Bethesďáci se blíže rozpovídali o hráčově rodném krytu a Hadech ze stoky (v originále Tunnel Snakes), gangu plném surovců, obývajících stejný Vault jako vy, o jejich záměrech a o mladé dívce, se kterou jste měli, ehm, celoživotní přátelský vztah. Hra bude mít stejně jako Fallout 1 definitivní konec (je ale otázkou času, kdy tento handicap opět zlomí nějaký nadšený modder).

Dialogy nadcházející RPG modly budou klasicky větvené, většina speciálních nod je odvislá od Charismy a dovednosti Řeč (ta se ve zmrazeném Van Burenu měla ještě více specializovat a větvit – Bethesda zdá se nic takového neplánuje). Fallout 3 bude nejspíš velmi dobře hratelný za klasického ukecávače, ale ne za totálně natvrdlou postavu (dialogové nody bohužel nebudou limitovány Inteligencí). Stále nemáme ani páru, jak moc se (ne)uchytí fungl nový systém bojů VATS, jak se k čertu dostali supermutanti a Bratrstvo Oceli na druhý břeh Států a zdali půjde odpravit dítě stejně brutálně jako dospělého chlapa. Ale už teď si můžeme spokojeně odfajfknout fakt, že třetí Fallout bude minimálně stejně provokativní, černočerný a brutální, jako ti staří.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Karma, závsilá na vašich (ne)dobrých činech, bude tradičně ovlivňovat spoustu věcí, potenciálními NPC společníky počínaje. Např. vyhození do luftu města Metagon vám reputaci v pustinných šeptandách rozhodně nevylepší. Což nemění nic na tom, že i skalní parchant si může obstarat adekvátní kamarádíčky z velmi podobného těsta. K avizovaným změnám, souvisejícím s bojovou složkou: pravděpodobně budou odstraněny mířené zásahy do rozkroku/očí (pokud tedy tělo zmutovaného mazlíčka podobnými partiemi vůbec disponuje :) Poněkud kontroverzní inovací se zdá být oblivionovské opotřebovávání zbraní, které budou vypucovatelné za pomoci správných náhradních dílů a odvislé od dovednosti Opravář. Nejsilnější zbraní v jinak (údajně) nepříliš akční hře bude pravděpodobně Fat Man, příruční kanón vrhající atomové granáty. Rozhodně však nečekejte, že se bude vesele povalovat na každém rohu.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Na závěr pár glos k technické stránce – definitivně se potvrdilo, že pohled na pustinu půjde vyzoomovat skoro až do izometrického pohledu předešlých her. Města a trosky budou nasekány do zón podobným těm v Oblivionu (v praxi to poznáte jen při loadování, které je prý oproti němu svižnější) a hranice světa bude vcelku rozumně vyřešena neviditelnou zdí. V současnosti hra běží na DirectX 9 a ani náhodou se nestane pouze Vista záležitostí. Jedna rádiová stanice ve hře bude provozována zlou nedobrou Enklávou, byť nám doteď není jasné, kudy zase vstala z mrtvých. Ačkoli se Bethesda nikdy pořádně nezbaví řečí o 3D prznění svaté značky a rozhodně nepočítá s multiplayerem, snad všichni v prezentační místnosti na E3 byli nadšeni vizuální podobou pustiny a to včetně tváří NPC - samozřejmě zvláště v případě ženských obyvatelek. Update - další nové informace na Madbrahmin fanstránce.
zdroj: NMA

jester

Nejnovější články