Další poznatky o akční hře El Matador
zdroj: tisková zpráva

Další poznatky o akční hře El Matador

2. 7. 2004 16:16 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Kdyby jste snad měli pocit, že se věnujeme hrám z produkce našich domácích tvůrců příliš málo, tak zde pro vás máme nové informace o chystané akci El Matador, z dílen vývojářského týmu Plastic Reality Technologies.

El Matador zdroj: tisková zpráva Jak jste se mohli dočíst již dříve, děj tohoto titulu, který je poháněn enginem Typhoon2, se bude odehrávat v jihoamerickém prostředí, konkrétně v Kolumbii, i když jen imaginární. Důraz je kladen na poutavý příběh doplněný o akci zajišťující to správné vzrušení a napětí. Hra má být rozdělena do tří kapitol pokrývajících pět různých prostředí. Scénář toho, s čím se hráč během svých dobrodružství setká, bude hodně záviset na způsobu hraní a bude se dramaticky měnit podle aktuální situace. Například:

Organizace DEA získala v předchozí misi důkazy proti narkobaronovi známému jako Escorpio. Agenti DEA a místní policie se připravují na něj zaútočit, jenže jeho vliv sahá příliš vysoko. Proto je také třeba podniknout speciální operaci koordinovanou organizaci DEA. Gangsterovou rezidencí je luxusní vila na pobřeží s výhledem na širé moře. Hráč, spolu s dalšími agenty DEA, dostane za úkol vilu najít a před útokem ještě prohledat. Agenti mají, než operace zažne, střežit všechny únikové cesty a lokalizovat cíl. Až dosud se hra soustředí hlavně na stealth prvky - lidé se musí dostat na své pozice, aniž by je zaregistroval nepřítel, prozkoumávat okolí. Nyní se však musí připravit na akci, která přijde hned, jak gangsterové zjistí, že je policie blízko. Jeden z policistů je totiž narkobaronovi zavázán, a tak ho varuje. Gangster se pokusí uniknout, jeho stráže jsou silné a hráč se tedy musí vypořádat s množstvím profesionálních zabijáků vybavených všemi možnými zbraněmi.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Důležitou součástí hry má být zabíjení (s realistickými efekty jako rag-doll, apod.), přesto se prý tvůrci chtějí vyvarovat brutality. Vybavení hráče bude pokaždé jiné, podle mise. Někdy nebudete mít k dispozici téměř nic, jindy zase veškeré dostupné vybavení agenta DEA. Když se rozhodne zahrát si jeden a tentýž scénář opakovaně, zjistíte, že se nepřátelské jednotky chovají pokaždé jinak. Budou reagovat na vaši taktiku, chování, ale také na základě svého postavení v mafiánské hierarchii. Tvůrci chystají do hry včlenit pro zájemce volitelný prvek, tzv. "security indicator", který vám naznačí, zda si je nepřítel vědom vaší přítomnosti. Co se týče dopravy, způsobů, jak se dostat z místa na místo, bude ve hře vícero, ale ne vždy budete mít možnost prostředek přímo ovládat.

zdroj: GamersHell

korgull

Nejnovější články