Protivníci nejenže budou adekvátně reagovat na aktuálně nastalou situaci, ale také mají každou hru vypadat jinak. Způsob jejich vytváření slibuje mnoho variací vizáže. Na otázku IGN, zda se budou oponenti objevovat vždy na odlišných místech, zazněla vyhýbavá odpověď, že hráčovu znalost místa jejich výskytu přirovnali k tomu, jako když víte o blížící se zatáčce v závodech. Má jít především o to, jak šikovným způsobem někoho sejmete, přičemž nečekejte metodu pokus-smrt-repete. O grafiku zachycenou na čtrnácti premiérových screenshotech se postará základem totožná interní technologie jako v Project Gotham Racing 4.



Na výběr dostanete z osmi údajně dost cool postav, každá se specifickým undergroundovým image, motivací k boji a vlastním příběhem (od autora Killzone). Disponovat budou sérií pohybů, jako převalení se, vymrštění se nebo skákání. S problémy si proto umí poradit různými způsoby, což se pak projeví na skóre (započítaném do celkové statistiky profilu). Právě proto, abyste si tyto pohybové kreace pořádně vychutnali, budete vše sledovat third-person kamerou, přestože by se pro daný žánr možná více hodil pohled z vlastních očí. Postupem času se odemknou lepší zbraně, ale jejich síla nemusí vždy znamenat zajištění vyššího hodnocení - důležitější bude vybrat si tu správnou pro konkrétní moment. Herní automaty připomínající a vysokou mírou znovuhratelnosti oplývající The Club vyjde pro PC/X360/PS3 na podzim.
zdroj: IGN, JF