Robertson neví, kolik si toho „Dylan“ z obou zmíněných titulů vypůjčí. V BioWare však dle svého vlastního vyjádření (viz video z roku 2014 níže) stavějí zcela nový vesmír, naplněný spoustou originálních příběhů, a to všechno by mělo být hřištěm pro něco, co jeden zdroj označuje jako „polo-MMO“. A co je možná nejpřekvapivější – prý se jedná o největší projekt, na kterém kdy studio pracovalo. Údajně se s ním nemůže srovnávat ani rozsáhlá vesmírná pouť Mass Effect: Andromeda.
zdroj: Archiv
„Dylan“ je možná kódové označení, ale potenciálně by mohlo jít i o konečný název hry. Označení je každopádně spojené s hlavním hrdinou. Prý má jít o nádherného muže, hotového Adonise, a jeho společnicí by měla být jakási ne až tak krásná žena. Údajně jde o dvě hlavní postavy, ale není jasné, zda za ženu bude možné hrát. No jo, já vím, nejsou to zrovna konkrétní a jednoznačné informace, ale to víte, drby jsou drby.
Upřímně řečeno nevím, co si o tom všem myslet. Na jednu stranu je vždycky skvělé, když se zavedené studio rozhodne zariskovat s novou, originální značkou namísto neustálého recyklování jedné a té samé. Na stranu druhou mám trochu strach, že MMO struktury příliš nesedí příběhovému zaměření her od BioWare. Jen se podívejte na Andromedu, kterou jsme oba dva s Honzou (recenze) nezávisle na sobě přirovnali k „singleplayerovému MMORPG“, a jejíž vyprávění za moc nestálo nejen kvůli obecně dost špatným dialogům, ale také vinou celkové roztříštěnosti a šílené záplavy vedlejších úkolů.
Ale nechme Andromedu Andromedou. Jiný tým plus jiná značka rovná se nový začátek. Dost možná se ukáže, že můj skepticismus absolutně nebyl na místě. „Dylan“ by měl vyjít v březnu 2018, což je docela brzo, a tak vás možná nepřekvapí, že oficiální odhalení se chystá už na červnovou E3. Jsem vážně zvědavý na další podrobnosti, které se na konferenci vyrojí, včetně konečného názvu. Nevím, jak vy, ale já bych byl radši za jméno, které by mi tolik nepřipomínalo bolestný čas, kdy v televizi každý den běželo Beverly Hills 90210.