Při prezentaci bylo představeno stejné demo jako na E3, ale se zcela jiným přístupem, který měl demonstrovat široké množství možností, jak přistoupit k řešení mise. Prezentace ukázala, že pokud se vrátíte na stejnou základnu, vojáci budou reagovat na vaše předešlé akce. Takže je zde více strážných a kupříkladu pokud jste předtím kosili všechny zásahy do hlavy omračující pistolí, teď budou nosit přilby.
Stejně tak byl ukázán rozdíl v tom, jak procházet misí, když odpálíte generátor, ale vojáci si zavolají na pomoc vrtulník. Celkově řečeno nešlo o nic přelomového, protože víme, že prostor, kudy se půjde pohybovat bude velký, ale bylo hezké mít potvrzení, že hra vás skutečně nepovede za ruku a nabídne vám spoustu vlastního plánování, stejně jako nutné improvizace. Uvidíme, zda ještě Kojima během prezentace neuvede nějaké detaily, třeba datum vydání.