Zahrajte si zdarma otevřenou betu druhoválečné střílečky Enlisted
zdroj: Gaijin

Zahrajte si zdarma otevřenou betu druhoválečné střílečky Enlisted

9. 4. 2021 12:40 | Novinky | autor: Šárka Tmějová |

Druhoválečná realistická střílečka Enlisted se včera posunula do fáze otevřené bety na PC, Xboxu Series X|S a na PlayStationu 5. Je dostupná zdarma, přičemž tvůrci z Darkflow Software hned zkraje upozorňují, že tohle není vaše nové Call of Duty nebo Battlefield. Zdůrazňují, že je pro ně historická přesnost velmi důležitá, a kladou důraz nejen na vizuál vybavení, ale třeba i na jeho dobovou dostupnost.

Kupříkladu tak v bitvě o Moskvu neuvidíte tanky Tiger, protože je v roce 1941 Němci ještě neměli, ale pokud si zapnete kampaň v Normandii o tři roky později, už tam tygříky najdete. Zahrát si můžete jak za Američany a SSSR, tak i za nacistické Německo.

Zároveň se tvůrci chtějí vyhnout zdlouhavosti vojenských simulátorů, kdy čekáte dlouhé minuty na pár sekund akce. Jeden zásah tedy nutně neznamená smrt. Vývojáři nicméně přiznávají, že se stále ještě snaží vychytat ten správný bod mezi casual a hardcore střílečkou. 

V každý jeden moment by na bojišti mělo být přes sto vojáků, takže na nějaké zahálení a taktizování zkrátka nebude při hraní Enlisted moc času ani prostoru. Tohoto čísla ale tvůrci dosahují tak trochu uměle - každý hráč totiž kontroluje celou skupinu vojáků. Se svou postavou můžete udílet rozkazy, ale taky libovolně přepínat mezi jednotlivými žijícími jednotkami, ať už jde o pěchotu, tankisty, nebo piloty. Mód Squad je ovšem jen jedním z mnoha, takže pokud vás tenhle multitasking děsí, můžete se pustit klidně i do něčeho tradičnějšího.

Mezi hratelnými postavami najdete hned 12 různých tříd, které se liší svou funkcí na bojišti, od těch jednoznačně útočných až po ty podpůrné typu mechanik.

Kromě Normandie a Moskvy se budete moct v brzké době podívat ještě na bitvu o Berlín a do Tunisu, přičemž další neoznámené kampaně jsou již ve vývoji. Tvůrci chtějí z Enlisted vytvořit klasickou online střílečku s nekonečnou podporou, přičemž vývoj hodlají částečně podřídit také reakcím hráčů a zapracovávat jejich zpětnou vazbu.

Nejnovější články