Roztomilé variace na starší díly série The Legend od Zelda jsou v kurzu. Loni nás potěšilo vraní dobrodružství Death's Door, letos přichází liščí Tunic, která jako by zmíněné hře z oka vypadla.
Hru má na svědomí nezávislý kanadský vývojář Andrew Shouldice. Jedná se o izometrickou akční adventuru s lištičkou v hlavní roli, která nabídne podobnou strukturu hratelnosti jako staré Zeldy – budete sbírat různé zvláštní schopnosti a dovednosti, které vám postupně odemknou cestu dál.
Vývoj trval dlouhých sedm let a k vydání došlo včera během streamu id@Xbox, tedy platformy, kterou Microsoft využívá pro nezávislé hry. Tunic rovnou odstartoval v Game Passu a můžete si ho užít na PC i současné a minulé generaci Xboxu. Exkluzivita je ale pouze časová, snad se tedy dočkáme i na dalších platformách. Zejména na Switchi by to Tunic určitě slušelo.
Recenze jsou prozatím velmi příznivé, hra má na Metacriticu hodnocení 87 bodů pro PC verzi a 80 bodů pro Xbox. Naši vlastní recenzi chystáme.