Koně v prvním Assassin’s Creed byli ve skutečnosti lidé
zdroj: Ubisoft

Koně v prvním Assassin’s Creed byli ve skutečnosti lidé

24. 6. 2022 11:25 | Novinky | autor: Šárka Tmějová |

I po patnácti letech od vydání mohou o hrách vyplavat na povrch zábavné detaily. Herní vývojář Charles Randall, který v Ubisoftu strávil přes deset let, se na svém Twitteru podělil o několik zajímavých, ale pokud máte bujnou fantazii, tak i mírně zneklidňujících faktů z vývoje prvního Assassin’s Creed.

Kvůli softwarovým omezením musel být kupříkladu každý kůň ve hře původně lidskou postavou, kterou grafici a animátoři natáhli tak, aby jako kůň nakonec vypadala. Jejich engine totiž z nějakého důvodu zvládal pracovat pouze s dvounohými modely.

Koňsko-lidskou otázkou to ale ani zdaleka nekončí. Studio během vývoje nemělo dost peněz, aby vytvořilo speciální kostru pro Malika. Grafici tak kvůli jeho amputované ruce museli trochu zaimprovizovat – pokud byste se podívali dovnitř modelu, zjistili byste, že mu chybějící kus ruky otočili a umně schovali do bicepsu.

Poslední perlička pochází přímo z Randallovy dílny. Testeři při vývoji Assassin’s Creed neustále objevovali nové způsoby, jak se dostat mimo mapu, a tak tenhle programátor v odpovědi na to vynalezl ultimátní způsob, jak hráčům zabránit, aby courali, kam nemají. Prostě Altaïra nechat zemřít, když hra ucítí, že už se zatoulal moc daleko. Tohle řešení je sice neprůstřelné, ale taky ne úplně přesné. Pokud vám tedy Altaïr někdy zničehonic bezdůvodně umřel, když jste se procházeli po hranicích mapy, je to vina Charlese Randalla.

Nejnovější články