Invisible, Inc. je v jádru tahovka stylu XCOM, ovšem točí se kolem špionů a tajných agentů, se kterými pronikáte do globálních korporací a kradete jejich cenná data. Na začátku hry máte k ruce deset agentů, o které se staráte, vylepšujete je a samozřejmě najímáte nové. K dispozici máte i šest programů, s jejichž pomocí lámete ochranné systémy korporací. Agentů je šest typů a tak se nemusíte bát, že by se podobali jako vejce vejci. A počítejte i s tím, že jak agent ve službě padne, je nadobro mrtvý. Služba je tvrdá.
Silnou stránkou Invisible, Inc. by měly být náhodně generované světy, díky nimž bude každá hra jiná. Náhodně nadesignované budou lokace, jejich ochrana i samotné cíle misí, takže nehrozí, že by se vám hra opakovala i když ji rozehrajete s jiným týmem a zkusíte jiný přístup k plnění úkolů. Navíc budete mít k dispozici pětici módů a spoustu možností, jak ovlivnit základní generování světa tak, aby odpovídal vašim představám.
Ať už se na Invisible, Inc. chystáte v PC verzi a nebo se čerstvě těšíte na tu pro PS4, určitě se je nač těšit. Klei jsou co do nápaditosti na špičce (nejen) nezávislé scény a jejich přístup asi nejlépe ilustruje definice hry, která prý vznikla na začátku vývoje: „Jako kdyby měl XCOM dítě s FTL, vychovala ho Mark of the Ninja a vyrůstal při hraní Shadowrunu.“ Uznejte, jak by mohla být taková hra špatná?
zdroj: Archiv