
Vzhledem k tomu, že vedle World of Wacraft je Call of Duty nejdůležitější a nejvýnosnější značka, kterou Activision má, nemůže si dovolit vydání další CoD hry pozdržet, nebo ji vydat v nedokončeném stavu (i když o tom by se u předchozích dílů dalo často diskutovat). Loňský převrat, kdy z Infinity Ward odešli oba šéfové a spolu s nimi tvrdé jádro nejschopnějších zaměstnanců, s týmem pořádně zamával. Okamžitě se sice začalo s doplňováním pracovní síly, ale evidentně to standardně dvouletý vývoj Modern Warfare 3 výrazně poznamenalo a do zbraně museli být povolání pomocníci, aby z toho nebyl průšvih. Vedle Sledgehammer Games se totiž na MW3 podílí dle LA Times i tvůrci z týmu Raven, kteří dostali na starosti multiplayerovou část, tedy plíce celé hry, jestliže singleplayer je považován za srdce.
Přestože se vedení Activision snažilo v uplynulých měsících vzbudit dojem, že se studio Infinity Ward dostalo ze zaměstnanecké krize a pracuje v plném nasazení, jako by se žádný exodus zaměstnanců nekonal, opak je zřejmě pravdou. A nelze se tomu divit. Když se šáhne do dobře fungujícího mechanismu a vymění se ta největší kolečka společně s těmi nejdůležitějšími za nevyzkoušené součástky, může to způsobit řadu problémů.
Paradoxně by však zapojení Sledgehammer Games mohlo CoD sérii prospět v tom, že se někdo jiný podívá na již notně zapáchající herní mechanismy a možná, pokud k tomu Activision vůbec ponechává nějaký prostor, je vymění za něco nového a čerstvého.