Project Eternity se s prvním obrázkem blíží k finiši Kickstarteru
zdroj: tisková zpráva

Project Eternity se s prvním obrázkem blíží k finiši Kickstarteru

12. 10. 2012 15:49 | Téma | autor: Adam Homola |

Project Eternity je zatím jeden z nejúspěšnějších herních Kickstarterů. Vývojáři z Obsidian Entertainment chtěli na své hardcore izometrické RPGčko ze staré školy milion sto tisíc a dostanou miliony (zatím skoro) tři. Možná i víc. Zatím mají 2,7 milionu dolarů, penízky pořád přibývají a do konce zbývají ještě čtyři dny. A jak známo, tak tempo přidávání příspěvků je největší na začátku, pak se zpomalí, aby se na konci znovu zrychlilo. Těžko tak odhadovat, kam až se Project Eternity vyškrábe, ale ty tři mega jsou víceméně jisté. Každopádně nyní vývojáři ze hry ukázali první obrázek a představili také nové prvky, které do hry plánují přidat, když se pokoří určitá finanční meta.

To není samozřejmě nic nového a dělají to i ostatní. Jen chudáci Obsidiani asi ze začátku nepočítali, že by ten meloun vybrali tuším za den, takže ze začátku vypadaly ty cíle trochu divně. Hráči ale radostně přispívají dál a hra tak postupně nabobtnává. Zatím pro kreditku sáhlo skoro šedesát tisíc hráčů. Což pořád na první pořádný herní Kickstarter, Double Fine Adventure, nemá, ale třeba se na těch 87 tisíc duší, které Schafer pro svůj projekt získal, ještě dostanou.

Nedávno pokořený cíl 2,7 milionu dolarů přidal do hry dvě nové hratelné třídy, Paladin a Chanter. Tím se počet hratelných tříd zastavil na jedenácti. Další meta byla stanovena na 2,8 milionu dolarů, což padne každou chvílí. V době psaní textu je tam přesně 2 761 572 dolarů. Na téhle metě nebudou přibývat žádné hratelné třídy, ani nic zásadního co se týká přímo herních mechanik či postav. Přibude totiž George Ziets.

Pokud vám tohle jméno nic neříká, tak vězte, že George Ziets byl kreativním šéfem a hlavním scénáristou prvního datadisku do Neverwinter Nights 2, Mask of the Betrayer. Vedle toho pomáhal Ziets Obsidianu i s dalšími hrami, například s Fallout: New Vegas. “George je pro designování úrovní, postav a příběhu v RPG hrách nadaný a jedna z jeho nejoblíbenějších her je Baldur’s Gate 2. Jeho rukopis je v Mask of the Betrayer znát - koncepty postav i příběhu a rozhodnutí vzít nevyužité části Forgotten Realms a použít je coby pozadí pro fascinující příběh, to vše je důkazem jeho schopností. Project Eternity jsme mu představili a už se nemůže dočkat, až nám pomůže s příběhem, designem oblastí a až přivede k životu všechny ty postavy,” vychválili vývojáři Zietsa v Kickstarterovském updatu.

Kromě peněz se hraje také na lajky na Facebooku a počet přispěvovatelů na Kickstarteru. Po pokoření hranice 55 tisíc přispěvovatelů slíbili vývojáři novou úroveň do velkého dungeonu The Endless Paths, další úroveň po překonání 57 500 přispěvovatelích a ještě další po překonání 20 000 lajků na Facebooku. Tam je teď 18 800 lajků, takže nová úroveň dungeonu asi bude. Tím to ale nekončí. Tvůrci mají odvážnější plány.

Včera představili dva nové cíle, které jsou už dost zásadní. Pokud se pokoří hranice tří milionů dolarů, což je pravděpodobné, přibude do hry pevnosti (stronghold), které budou moct být vaše, stejně jako jejich přilehlé oblasti. S pevnostmi přijde také možnost speciálních úkolů, velkých změn ze strany hráče a možnost upravovat jak interiér, tak exteriér a okolí pevnosti. Tohle je docela jistý a dosažitelný cíl.

Trošku ve hvězdách je už druhé obří město. Project Eternity má zatím jedno opravdu velké město, ale pokud se vývojářům podaří vybrat 3,5 milionu dolarů, přidají i druhé. S tím samozřejmě přibude hromada nových postav a úkolů. Nerad bych se pouštěl do nějakých předpovědí, oldschool fanoušci mohou být nevyzpytatelní, ale 3,5 milionu dolarů se zdá už hodně. Do čtyř dnů. Inu, uvidíme.

V zatím posledním updatu na Kickstarteru uvolnili vývojáři také první obrázek ze hry. Žádné velké herní detaily tam nenajdete, je to jen obrázek prostředí. Ale sakra pěkný obrázek prostředí. Izometrický, vystavěný ve 3D, vyrenderovaný ve 2D a s ručně dokreslenými detaily a úpravami. Nádhera! Hlavně v rozlišení 2560x1440.

Vývojáři v aktualizacích na Kickstarteru oznamují každou chvíli také nové odměny, další možnosti jak přispět (PayPal) a další hezké zprávy. Je to samozřejmě snaha jak z toho vytěžit co nejvíc peněz, ale to není nic špatného - čím víc peněz bude, tím větší a ambicioznější bude samotná hra. Jen si představte, jak by to vypadalo s tím jedním milionem, a jak to teď bude vypadat se třema. Nebe a dudy?

Smarty.cz

Nejnovější články